06 Ноември 2024сряда22:40 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Изпитанията на модифицирания Су-34 ще завършат тази година

/ брой: 136

автор:Желязко Тенчев

visibility 4936

Държавните изпитания на новите модификации на фронтовият бомбардировач Су-34 ще завършат до края на годината, съобщава ИТАР-ТАСС, цитирайки източник от отбранително-промишления комплекс. Изпитанията на новите опции за самолета се провеждат в държавния летателно-изпитателен център на ВВС на Русия в Ахтубинск. Както се очаква, част от модификацията може да бъде допусната за серийно производство през 2011 г.
Става дума за новите видове ракети "въздух-въздух" и "въздух-земя". Техните изпитания ще бъдат завършени към края на годината. Други подробности за подобреното въоръжение на Су-34 засега не се дават. Освен това, вече са проведени изпитанията на модернизираните високотемпературни турбореактивни двуконтурни двигатели АЛ-31ФМ1. По тази причина изпитанията на двигателя получиха разрешение за серийно производство.
Още едно подобрение на бомбардировача може да стане вспомагателната газотурбинна силова установка ТА14-130-35, която позволява да се пуснат двигателите на Су-34 на земята, без използване на наземно оборудване. По предварителна оценка, такава установка позволява да се повиши автономността за използване на фронтовите бомбардировачи и да се разшири списъкът на летищата, където са  базирани. Както се очаква, всички Су-34, пуснати през 2011 г., ще бъдат оборудвани с вспомагателна силова установка. в перспектива Су-34 трябва да станат основата на фронтовата бомбардировъчна авиация. В момента Министерството на отбраната на Русия е поръчало 32 самолета Су-34, които ще бъдат произведени от Новосибирското авиационно производствено обединение, носещо името на Чкалов. От 2007-а до 2009 г. ВВС на Русия са получили четири поръчани бомбардировача. Су-34 развива скорост до 1,9 хиляди километра в час и извършва полети на разстояние до четири хиляди километра. Въоръжен е с 30-милиметрово оръдие и има 12 точки на подкачване на оръжия с обща маса до осем тона.

Задава се тотална водна криза

автор:Дума

visibility 974

/ брой: 212

КЗП подхваща фирмите за бързи кредити

автор:Дума

visibility 903

/ брой: 212

БДЖ обещава да не закрива линии

автор:Дума

visibility 881

/ брой: 212

Президентският вот в САЩ започна без победител

автор:Дума

visibility 857

/ брой: 212

Скопие злобее срещу българската памет

автор:Дума

visibility 858

/ брой: 212

Истинската червена линия

автор:Александър Симов

visibility 707

/ брой: 212

Инвестиция в бъдещи визионери

visibility 775

/ брой: 212

Америка се готви за бунтове и анархия след изборите

visibility 988

/ брой: 212

Слугинаж

автор:Евгени Гаврилов

visibility 729

/ брой: 212

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ