30 Август 2024петък05:55 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Миков пита Павлова защо пак зее дупка на пътя към Видин

/ брой: 70

автор:Милена Николова

visibility 2066

Защо зее пропаст на веднъж ремонтиран и още няколко пъти преправян международен път между Видин и сръбската граница, попита по време на парламентарния контрол лидерът на БСП Михаил Миков регионалната министърка Лиляна Павлова.
Миков припомни, че е задавал този въпрос два пъти на Плевнелиев беше министър, а миналата година и на Павлова. Той сподели, че министърката му обещала, че ще се направят изследвания и анализ за състоянието на съоръжението. Апропо, похарчиха се едни пари за този участък и той стана пропаст, обясни Миков резултата от последвалите ремонтни дейности. Абсурдно е да говорите за магистрали, за чудеса, за виадукти, след като на международния път има 200-метрова пропаст, каза лидерът на БСП.
Павлова призна за проблема, но обяви, че за него било виновно образувало се свлачище. Затова бил изграден обходен маршрут, т.нар. "байпас", за да може да се ползва това направление. Тя обясни, е възложен проект за трайно решаване на проблема, защото леките укрепителни действия не са дали резултат.
Миков контрира, че никакъв байпас не е правен, а в момента се използва старият път отпреди 50-60 години. "Път социалистически, но стана път на обществените поръчки, защото се наливат милиони в тези 200 метра. И кой е отговорен", попита той. Миков бе категоричен, че не са извършвани никакви укрепителни работи. "Ето така строите България, с обществени поръчки, с проучвания, с комисиони, с всякакви играчи. И хората гледат и казват - къде се намираме? Каква Европа, какви 5 лева", завърши  Миков.
 

Украйна не се отказва от ядрените ни реактори

автор:Дума

visibility 651

/ брой: 165

Бившият главен архитект оглави строителния контрол в София

автор:Дума

visibility 647

/ брой: 165

Ограничава се движението към Терминал 2 на летище София

автор:Дума

visibility 549

/ брой: 165

Гражданин осъди събирачи на дългове

автор:Дума

visibility 641

/ брой: 165

Мицкоски призна за опит за подкуп

автор:Дума

visibility 654

/ брой: 165

Нападател с ножове застрелян в Германия

автор:Дума

visibility 636

/ брой: 165

Природни стихии В Югоизточна Европа

автор:Дума

visibility 609

/ брой: 165

Накратко

автор:Дума

visibility 628

/ брой: 165

"...Любя, тача и милея."

автор:Барбара Пейчинова

visibility 679

/ брой: 165

Приятно крадене

visibility 653

/ брой: 165

Безценните мигове

автор:Александър Урумов

visibility 731

/ брой: 165

Обречени на Юда

автор:Юри Михалков

visibility 701

/ брой: 165

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ