05 Юли 2024петък18:28 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Засекретяване

/ брой: 213

автор:Мая Йовановска

visibility 950

Мая ЙОВАНОВСКА


И като чуят хората тол, ясно е, че иде реч за един от големите проекти на ГЕРБ, осъществен калпаво с милиони от нашите пари. Той бе заченат с основния аргумент, че който най-много троши пътищата, трябва и най-много да плаща. И също, че ще е "печатница за пари" (по Борисов) с приходи от 1 млрд. лв. А се оказа, че създадената огромна административна структура е "импотентна" и не може да събери дори колкото приходите от винетки за леките автомобили.

Тази система, която заработи с огромно закъснение през март 2020 г., е синоним на зле свършена работа. Тя тръгна и продължава да функционира с огромни, непропорционални реверанси от страна на Борисов и сие в полза на тежките превозвачи. Гроздан Караджов, който се пънеше, също не успя да "въдвори" докрай полагащото се на тежките превозвачи.

За капак служебното правителство се готви на практика да засекрети тол системата, като я направи част от националната сигурност. Предлага се Националното тол управление да стане обект със стратегическо значение, като бъде включено в Списъка на стратегическите обекти и дейности от значение за националната сигурност. С думи прости това означава сериозно засекретяване. Последно това бе направено с части от прословутия ГКПП "Капитан Андреево", около който от месеци вървят скандали, проверки, обвинения и стана нещо като синоним най-малкото за съмнения.

Сред аргументите това да се направи е, че ако не бъде вкарана националната тол система в списъка на стратегическите обекти и дейности, то може да има отрицателни икономически въздействия. Например намаляване на постъпленията!? Аргументите са странни и дори спорни.

А иначе тази дейност, чието тръгване и функциониране бе съпроводено с поредица от скандали и все още неизяснени обвинения (МВР прати на прокуратурата материали от проверки), така ще се окаже още по-непрозрачна и по-недостъпна за граждански контрол.

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

 

Туризмът отрязан от парите на ПВУ

автор:Дума

visibility 349

/ брой: 126

Ускоряват ликвидацията на фирми

автор:Дума

visibility 365

/ брой: 126

Байдън притиснат да се оттегли

автор:Дума

visibility 367

/ брой: 126

Си Дзинпин е срещу „външното вмешателство“

автор:Дума

visibility 355

/ брой: 126

Британците гласуваха за парламент

автор:Дума

visibility 344

/ брой: 126

Германски генерал предлага казарма за жените

автор:Дума

visibility 367

/ брой: 126

Бетонофрения

автор:Ина Михайлова

visibility 628

/ брой: 126

Аптеката, без която не можем

автор:Аида Паникян

visibility 404

/ брой: 126

Сбърканата оптика

автор:Първан Симеонов

visibility 396

/ брой: 126

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ