24 Юли 2024сряда20:24 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Грабежи без край

/ брой: 216

автор:Нора Стоичкова

visibility 1674

Грабежите от пътни ремонти не спират дори и при управлението на ентусиастите от ПП-ДБ, които само преди няколко години обещаваха по площадите и себе си дори, но да спрат безсмислените разходи по поддръжка на пътните съоръжения.
Толкова скапано пътно строителство, каквото вършеха приближените до ГЕРБ фирми, България не помни. Само преди няколко лета пуснаха левия ръкав на тунела "Витиня" и днес кабинетът на Денков решава да прави нов ремонт. Тунелът "Правешки ханове" е пуснат през 1999 г., но само преди няколко години и там имаше освежителен ремонт. "Топли дол", който е ремонтиран и пуснат също преди няколко години, пак бил за ремонт. При това с основанието - забележете, тръбите не били ремонтирани откакто са строени. Опашата лъжа.
Истината е, че от пътни ремонти най-много се краде. Освен, че фирмите са принудени да "връщат" към властта пари, те съзнателно строят така, че пак да са необходими след известно време. Порочният кръг няма как да бъде разкъсан, защото между държавата и едрия строителен бизнес винаги е имало взаимоизгоден интерес. Ти на мене, аз на тебе.
По повод прословутите "инхаус" поръчки преди време от БСП извадиха данни за това как едни 570 млн. лв. отидоха в държавната "Автомагистрали" уж за укрепване на свлачища и други пътни ремонти, а там се оказа, че работят само счетоводители и секретарки. Така и не се чу да има някой наказан за злоупотреба с държавни средства.
Сега очевидно от Сглобката продължават по същата сладка схема да "усвояват" средства от бюджета и от европрограмите.
Тапите по магистрала "Хемус" са най-малкото зло. По-голямото зло е, че такива крупни кражби се отразяват на разходната част на бюджета. Съкръщават се социални плащания - ето сега, например, няма да има коледни надбавки за пенсионерите. Ама че няма достатъчно пари за майките, за децата, за младите хора - тях кучета ги яли. Нали на властващите от Сглобката трябва да им излезе сметката.
Крайно време е олигополът "пътно строителство" да бъде разбит. И това е работа на полицията, прокуратурата и съда. Стига чакаха протести и смени по върховете на властта, за да си свършат работата и да защитят бюджета от алчните пръсти на разни политически мекерета.

Глобалният Юг аплодира Китай

автор:Дума

visibility 338

3000 престъпления на ден срещу жени

автор:Дума

visibility 483

/ брой: 139

Словакия получи от САЩ два Ф-16

автор:Дума

visibility 479

/ брой: 139

14 палестински фракции се споразумяха в Китай

автор:Дума

visibility 471

/ брой: 139

Унищожител и гробар

автор:Александър Симов

visibility 538

/ брой: 139

Светът пак е Олимпиада

автор:Марин Милашки

visibility 501

/ брой: 139

Напразни надежди

автор:Евгени Гаврилов

visibility 523

/ брой: 139

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ