ЧЕЗ призна за грешки при фактурирането
/ брой: 185
На пресконференция Алеш Дам, главен оперативен директор на ЧЕЗ България, призна, че дружеството е допуснало грешки във фактурите на някои клиенти.
Извън рамките на това г-н Дам съобщи, че ЧЕЗ обмисля въвеждането на електронна фактура поради интереса на много клиенти към нея. По-нататък той изтъкна, че дружеството му било вложило повече от 1,7 млрд. лева в страната за 5-годишния период, откакто е стъпила на родния пазар за електричество. Компанията имала план и за по-нататъшни инвестиции, но на този етап щяла да замрази някои от тях. Дам заяви също, че инвестицията на ЧЕЗ в България била успешна за дружеството и качеството на услугата, която то предоставяло, се е повишило.
ЧЕЗ възнамерява да инвестира и в енергийна ефективност. Дружеството е сключило договор със Столичната община, според който ЧЕЗ ще ремонтира детската градина, след което тя ще може да пести по 18 000 лв. на година за електричество.