10 Февруари 2025понеделник13:12 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Българките кръшкат повече от мъжете

70% от представителите на силния пол у нас смятат, че задоволяват своите половинки, но 75 на сто от жените мислят точно обратното

/ брой: 134

автор:Дума

visibility 3463

Жените си позволяват да изневерят на половинките си повече от мъжете, сочат първите резултати от кампания, наречена "Става ли българският мъж". Анкетата, целяща да проучи сексуалността на нашенците, се проведе през почивните дни в Борисовата градина в София.
Близо 70% от представителите на силния пол у нас смятат, че задоволяват своите половинки, но 75 на сто от жените мислят точно обратното, показват данните от националното проучване. Очевидно, малцина от мъжете успяват да отговорят на очакванията на дамите до тях. Сред жените, които са участвали в анонимната анкета, преобладава негативизмът за способностите на силния пол, предаде БНР. Повечето от мъжете обаче твърдят, че не са чували за сексхапчета и не ги използват, сподели Роси Михайлова - една от организаторките на националната кампания. Целите са да накараме българските мъже да започнат да говорят открито за проблемите, които имат; да накараме самото общество да погледне сериозно на този проблем и да накараме жените също така да се обърнат с разбиране към своите половинки, поясни още Михайлова.
Подобен род допитване сред населението се провежда за първи път в България. То ще продължи в редица големи български градове и ще приключи през септември тази година. Тогава, освен резултатите, ще бъдат публикувани най-интересните и сензационни отговори в националната кампания "Става ли българският мъж?"

Тръгват договори за ремонт на ВиК мрежите за 800 млн. лв.

автор:Дума

visibility 329

/ брой: 26

Българските потребители не усещат забавяне на инфлацията

автор:Дума

visibility 331

/ брой: 26

Липсват 200 000 работници за летния сезон на морето

автор:Дума

visibility 291

/ брой: 26

Изяли сме повече фалшиво сирене

автор:Дума

visibility 306

/ брой: 26

Хърватия бойкотира верига за седмица

автор:Дума

visibility 335

/ брой: 26

Разследват инцидент с кортежа на Вучич

автор:Дума

visibility 308

/ брой: 26

Хиляди на протест в Шефийлд заради убит ученик с нож

автор:Дума

visibility 283

/ брой: 26

Накратко

автор:Дума

visibility 258

/ брой: 26

Европа да потърси себе си

visibility 309

/ брой: 26

За мрежата на октопода

автор:Гергана Пирозова

visibility 322

/ брой: 26

„С отговорност към България, с мисъл за бъдещето“

visibility 346

/ брой: 26

За дълбоко и всестранно обновление на БСП

visibility 340

/ брой: 26

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ