11 Ноември 2024понеделник14:44 ч.

ВРЕМЕТО:

В понеделник над Северна и Източна България ще преобладава облачно време, на места с валежи, главно от дъжд, докато над Югозападната ще има повече слънце. Във вторник облачността ще се разкъсва и намалява, а валежите постепенно ще спират, но в сряда на места отново ще превали, главно в западната половина от страната. В понеделник над Северна и Източна България ще преобладава облачно време, на места с валежи, главно от дъжд, докато над Югозападната ще има повече слънце. Във вторник облачността ще се разкъсва и намалява, а валежите постепенно ще спират, но в сряда на места отново ще превали, главно в западната половина от страната.

Дилетанти

/ брой: 100

автор:Мая Йовановска

visibility 8039

Последните няколко дни бяха наситени с железопътни гафове. И вчера продължиха големите закъснения на влакове, пристигащи и заминаващи от Централна гара в София, за "радост" на пътниците. Ден по-рано - инцидент, при който локомотив блъсна влакова композиция. По последни данни 12 души са пострадали, като четирима от тях са откарани в болници, но нараняванията им не са сериозни, осем други са били прегледани на място от спешната помощ. Сред пострадалите има както пътници, така и служители на БДЖ.
Една от версиите за влаковия сблъсък е, че е предизвикан след внезапно прилошаване на машиниста. От удара пътническият влак е отместен с около 15 метра, но няма видими щети по последния вагон. Маневриращият локомотив обаче е с деформации. Твърди се, че той се е движел с 15-20 км в час. Каква е ролята на НКЖИ, която осигурява движението?
Нощните бързи влакове от София за Варна и Бургас вчера бяха с двучасови закъснения. На много гари е имало престой от по 30 и повече минути поради изчакване на възможност за разминаване с друг влак.
Преди инцидента с влаковия сблъсък софтуерен проблем в маршрутно-компютърната система на Централна гара София също предизвика огромни закъснения в понеделник. Хората цъкат с език, ядосват се от закъсненията, но никой не се учудва.
В пълен разрез с действителността на актуалния транспортен министър Гвоздейков, който остана и в служебното правителство, за да си довършел работа докрай, му се привиждаха влакове, които летят със 160 км/ч и за 3 часа стигат от София до Бургас. То и сега машините могат да развият по-висока скорост, но на подходящ железен път.
Празните приказки, героите, които се упражняваха в празна реторика, и пълната абдикация на поредица правителства от проблемите в сектора ни доведоха до тук.
БДЖ е на дъното - лоши условия на труд, малки заплати, закъснения, инциденти, мръсни влакове, най-малко пътници от 50 години... Не разбрахте ли, че железниците не могат и не трябва да се управляват от непрофесионалисти, от пълни дилетанти. Остава само БДЖ да изпусне и новия договор за пътнически превози. И са приключени!

Почитаме Свети Мина – покровител на семейството

автор:Дума

visibility 64

БСП предлага Наталия Киселова за шеф на НС

автор:Дума

visibility 397

/ брой: 215

Прокуратурата разследва безредиците пред Народния театър

автор:Дума

visibility 445

/ брой: 215

Качеството на водата се влошава

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 215

Русия обединява най-големите си петролни компании

автор:Дума

visibility 413

/ брой: 215

Рекорден интерес към търг на "Булгаргаз"

автор:Дума

visibility 360

/ брой: 215

Държавата иска повече права върху "ЛУКойл Нефтохим"

автор:Дума

visibility 436

/ брой: 215

1500 са руските загуби на ден в Украйна

автор:Дума

visibility 377

/ брой: 215

СИРИЗА се разцепи

автор:Дума

visibility 358

/ брой: 215

Арестуваха турски журналист за огласена новина

автор:Дума

visibility 381

/ брой: 215

Накратко

автор:Дума

visibility 356

/ брой: 215

Ако няма разум

автор:Ина Михайлова

visibility 617

/ брой: 215

Задънена улица

автор:Таня Глухчева

visibility 291

/ брой: 215

Равносметката на 35-те години преход

автор:Искра Баева

visibility 324

/ брой: 215

Ще бръкне ли 51-вото НС в кутията на Пандора

visibility 298

/ брой: 215

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ