09 Октомври 2024сряда09:06 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Реконструират Бетонния мост в Пловдив за 6 месеца

/ брой: 113

автор:Дума

visibility 4514

Национална компания „Железопътна инфраструктура“ започна реконструкцията на т.нар. Бетонен мост в Пловдив. Тя ще продължи 6 месеца, като през това време се предвижда мостът да бъде съборен и изграден наново, така че да бъде достатъчно висок за новата контактна мрежа на влаковете, които ще минават под него.
Очаква се ремонтът да предизвика хаос в града, тъй като съоръжението свърза центъра на града с район "Южен". Също от 15 юли общината въвежда и временна организация на движението и промяна в маршрутите на няколко автобусни линии с номера 1, 11, 27 и 36. В средата на юни пък ще бъде спряно напълно и движението на влаковете под моста за 40 дни.
Освен моста и контактната мрежа, ще бъдат подменени и релсите под него. Реконструкцията на съоръжението е част от проекта за „Развитие на жп възел Пловдив“, който се финансира със средства от Механизъм за свързване на Европа.
Срокът за изграждане на конструкцията на съоръжението и привързване към съществуващите рампи е до 6 месеца от датата на въвеждане на временната организация за движение, посочват още от НКЖИ.

"Топлофикация София" е единствената губеща топлофикация в света

автор:Дума

visibility 744

/ брой: 191

Властта спешно отпусна пари за земеделци и животновъди

автор:Дума

visibility 803

/ брой: 191

У нас можело да се съхранява отработеното ядрено гориво до 2032 г.

автор:Дума

visibility 694

/ брой: 191

Българите най-често изолират дома си, за да пестят ток

автор:Дума

visibility 755

/ брой: 191

Салвини обвини ЕК в "екотероризъм"

автор:Дума

visibility 724

/ брой: 191

Социалистите в Гърция избират нов лидер

автор:Дума

visibility 698

/ брой: 191

"Хизбула": Няма място за Израел в региона

автор:Дума

visibility 798

/ брой: 191

Накратко

автор:Дума

visibility 1009

/ брой: 191

Кървава годишнина

автор:Юри Михалков

visibility 726

/ брой: 191

Контрол

автор:Барбара Пейчинова

visibility 898

/ брой: 191

50 нюанса тъпо

visibility 718

/ брой: 191

Млада вълна срещу обичайните заподозрени в 23 МИР

автор:Дума

visibility 797

/ брой: 191

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ