05 Ноември 2024вторник12:36 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Дилетанти

/ брой: 100

автор:Мая Йовановска

visibility 7663

Последните няколко дни бяха наситени с железопътни гафове. И вчера продължиха големите закъснения на влакове, пристигащи и заминаващи от Централна гара в София, за "радост" на пътниците. Ден по-рано - инцидент, при който локомотив блъсна влакова композиция. По последни данни 12 души са пострадали, като четирима от тях са откарани в болници, но нараняванията им не са сериозни, осем други са били прегледани на място от спешната помощ. Сред пострадалите има както пътници, така и служители на БДЖ.
Една от версиите за влаковия сблъсък е, че е предизвикан след внезапно прилошаване на машиниста. От удара пътническият влак е отместен с около 15 метра, но няма видими щети по последния вагон. Маневриращият локомотив обаче е с деформации. Твърди се, че той се е движел с 15-20 км в час. Каква е ролята на НКЖИ, която осигурява движението?
Нощните бързи влакове от София за Варна и Бургас вчера бяха с двучасови закъснения. На много гари е имало престой от по 30 и повече минути поради изчакване на възможност за разминаване с друг влак.
Преди инцидента с влаковия сблъсък софтуерен проблем в маршрутно-компютърната система на Централна гара София също предизвика огромни закъснения в понеделник. Хората цъкат с език, ядосват се от закъсненията, но никой не се учудва.
В пълен разрез с действителността на актуалния транспортен министър Гвоздейков, който остана и в служебното правителство, за да си довършел работа докрай, му се привиждаха влакове, които летят със 160 км/ч и за 3 часа стигат от София до Бургас. То и сега машините могат да развият по-висока скорост, но на подходящ железен път.
Празните приказки, героите, които се упражняваха в празна реторика, и пълната абдикация на поредица правителства от проблемите в сектора ни доведоха до тук.
БДЖ е на дъното - лоши условия на труд, малки заплати, закъснения, инциденти, мръсни влакове, най-малко пътници от 50 години... Не разбрахте ли, че железниците не могат и не трябва да се управляват от непрофесионалисти, от пълни дилетанти. Остава само БДЖ да изпусне и новия договор за пътнически превози. И са приключени!

Над 242 хиляди души са с режим на водата

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 211

МФ подготвя по-високи данъци и осигуровки

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 211

МФ подготвя по-високи данъци и осигуровки

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 211

Таксиметрови шофьори плашат с протести

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 211

Повече фалшиво сирене произведено у нас

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 211

Мая Санду преизбрана за президент на Молдова

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 211

Русия обстреля райони с украински българи

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 211

Наземна операция на Израел в Сирия

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 211

Камала Харис води в анкета на гласували

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 211

Трошенето продължава

автор:Евгени Гаврилов

visibility 0

/ брой: 211

Вотът с "трите К"

visibility 0

/ брой: 211

И пак вечният въпрос: Какво да се прави

автор:Анко Иванов

visibility 0

/ брой: 211

Една реплика на г-н Пламен Орешарски

автор:Георги Пирински

visibility 0

/ брой: 211

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ