12 Август 2024понеделник21:16 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

И след пускането на "Тракия" автобусите до Бургас карат по стария маршрут

/ брой: 163

автор:Красимир Кръстьовски

visibility 1726

Автобусите от столицата до Бургас и обратно продължават да карат по стария маршрут през Айтос-Карнобат и Нова Загора, въпреки че в понеделник бе отворен и последният участък на автомагистрала "Тракия". Официалното обяснение на големите превозвачи е, че по новооткрития лот няма не само бензиностанции, но и места за отдих, а по разписание те правят почивки именно в този отсек. Това положение щяло да се запази най-малко до есента, въпреки ропота на пътниците, които вместо да пътуват по 4 часа, са принудени да се возят по-дълго.
Подозренията на пътуващите по линията са, че превозвачите не искат промяна на маршрутите заради изгоди - получавали комисиони от крайпътните заведения, които се ползват за отдих, а сключените за това договори нямало как да се разтрогнат към момента. Друг проблем са цените на билетите, които следвало леко да паднат заради съкращаването на разстоянието от морето до София.
Регионалният мениджър за Югоизточна България на "Юнион-Ивкони" Божидар Павлов обаче отрече фирмен интерес да е причината автобусите да не пътуват изцяло по магистралата. Разписанията са определени от Министерството на транспорта и ние сме длъжни да ги спазваме, каза за ДУМА Павлов. Дори и да ни се иска да се качим на магистралата, това по закон сега няма как да стане. За другите фирми въпросът стои по същия начин, коментира още той. Павлов обаче допусна промяна за в бъдеще, уточнявайки, че това може да стане единствено след решение в министерството. Според Павлов по-вероятно е цените на билетите да се запазят и след като маршрутът изцяло стане по "Тракия".


 

111 000 души у нас са на воден режим

автор:Дума

visibility 364

/ брой: 152

Обмислят закон за големите проекти

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 152

200 млн. лв. дължи държавата по дела с пътни фирми

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 152

Сърбите масово срещу добива на литий

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 152

Албанска партия отлага признаването на българите

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 152

Засилен пътен контрол в Гърция

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 152

Накратко

автор:Дума

visibility 305

/ брой: 152

Горе сърцето

автор:Марин Милашки

visibility 424

/ брой: 152

Планирана атака с MI6

автор:Боян Чуков

visibility 399

/ брой: 152

Карлос Насар, гордият българин

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 152

Законопроектът, който свали маските

visibility 361

/ брой: 152

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ