Кой одобри тази провокация?
/ брой: 105
Карлос КОНТРЕРА
Джендър пропагандата заля спирките на градския транспорт с пълната подкрепа на Столична община. Според Вас това ли е най-актуалната тема в града, която заслужава да бъде рекламирана?
Ако не подкрепяте София Прайд, значи вие и вашето семейство възпитавате в децата си омраза!Това е внушението, което грее от десетки реклами по спирките на градския транспорт в София. Цяла серия от рекламни пана ни убеждава, че ако сме привърженици на традиционното семейство и възпитаваме децата си в този, дух, то ги възпитаваме в омраза към другите. Ако смятате, че е нормално едно семейство да е между мъж и жена ще ви нарекат хомофоб, фашист и какво ли още не. И ще ви пуснат донос до прокуратурата, например да ви разследва за престъпление от омраза...
Това е открита пропаганда, която цели провокация и нагнетяване на напрежение сред всички, които смятат, че е нормално едно семейство да е между мъж и жена. Срещу всички, за които е нормално едно дете да има мама и татко, а не две или три мами, двама татковци и пр.
Защо Столична община допусна това да се случи на общинска собственост- спирки на градския транспорт? Кой го одобри? Рекламаните агенции безконтролно ли могат да си слагат каквото им хрумне? Колко струва тази кампания и за сметка на софиянци ли е тя?
Тези и други въпроси отправям към кмета на Столична община.
А ето и 5 идеи за смислена кампания, която можеше да бъде подкрепена от Общината:
- Подкрепа за самотни родители отглеждащи децата си
- Подкрепа за талантливи деца от бедни семейства
- Подкрепа за семейства с две и повече деца за тяхното отглеждане и образование. Столична община е в огромен дълг към близо 10 000 семейства за чиито деца няма място в детските градини
- Подкрепа за български производители и фермерски пазари
- Подкрепа за малки предприемачи, които да разкрият добре платени работни места
фейсбук