05 Август 2024понеделник21:14 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Американска медия назова най-смъртоносния самолет на Русия

По-късно в мрежата се появиха и израелски снимки от спътник, потвърждаващи наличието на един А-50У в авиобазата Хмеймим

/ брой: 95

автор:Желязко Тенчев

visibility 545

Изданието National In-terest публикува статия за появата в Сирия на руския самолет-радар A-50У. Материалът е излязъл със заглавието „Най-смъртоносният самолет в руския арсенал, за който никога не сте чували”. Авторите на материала отбелязват, че за първи път в социалните мрежи снимка на „лещятия радар” се е появила на 29 април т.г. На нея е изобразена летяща над Сирия нова версия на самолета за далечно радиолокационно откриване (ДРЛО) А-50. Машината е създадена на базата на Ил-76. По-късно в мрежата се появиха и израелски снимки от спътник, потвърждаващи наличието на един А-50У в авиобазата Хмеймим. Изданието пише, че руските ВКС разполагат само с 4 такива самолета. На A-50У се използва радарът „Шмел-М” с две антени във вътрешността на купола с диаметър 36 фута над задната част на фюзелажа, който се върти със скорост шест оборота в минута. Този радар е способен да следи въздушни цели на разстояние от 600 километра, а сухопътни – на разстояние от 300 километра. Информацията в A-50У се обработва с помощта на цифрова електроника. В самолета има също отсек за почивка.
Авторите на материала предполагат, че въпросната машина може да е ответният удар на Русия след ракетната атака на САЩ по авиобазата в Сирия.

Снимка bgr.news-front.inf

Руският самолет-радар A-50У

 

Започват засилени проверки за скорост по пътищата

автор:Дума

visibility 180

Полиция и доброволци издирват 73-годишна жена от Иваново

автор:Дума

visibility 171

ИТН връща мандата днес

автор:Дума

visibility 385

/ брой: 147

Водата измести палмовото масло в сиренето

автор:Дума

visibility 335

/ брой: 147

Хранителната индустрия се обяви срещу засиления данъчен контрол

автор:Дума

visibility 359

/ брой: 147

Плащаме с левове до 1 август догодина

автор:Дума

visibility 376

/ брой: 147

Бюджетът на червено с 1 млрд. лв.

автор:Дума

visibility 308

/ брой: 147

Ескалират безредиците във Великобритания

автор:Дума

visibility 375

/ брой: 147

Виетнамският президент стана и генерален секретар

автор:Дума

visibility 387

/ брой: 147

Крайнолеви саботирали жп мрежи в Германия

автор:Дума

visibility 358

/ брой: 147

Криза отвън

автор:Александър Симов

visibility 418

/ брой: 147

Време е да се спрат

автор:Зорница Илиева

visibility 391

/ брой: 147

След белия мъж идва жената

visibility 361

/ брой: 147

Защитата при бедствия е колективна задача

visibility 362

/ брой: 147

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ