10 Септември 2024вторник07:17 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Партиите похарчили 4 пъти по-малко пари за евроизборите от предишните

/ брой: 169

автор:Дума

visibility 238

За провеждане на предизборните си кампании за Европейски парламент партиите са похарчили общо 2 350 619 лв. или почти четири пъти по-малко от сумата през 2019 г., които тогава възлизаха на 10,4 млн. лв. В надпреварата участваха 20 партии и 10 коалиции.
Липсата на активна кампания за евроизборите е показателна и от разходите, които партиите са направили за нея, сочи анализ на данните от отчетите на партиите пред Сметната палата.
Най-скъпа е била кампанията на "Възраждане" –  561 004 лв. Почти два пъти по-малко са вложените от ИТН  средства –  297 915 лв. На трето място се нареждат от ДПС със 197 874 лв. Под 100 000 лв. е струвала кампанията на БСП.
Разходите за медии имат основен дял при всички формации. Най-голям е той при ПП-ДБ – 91%, следвани от "БСП за България" – 87% и ГЕРБ-СДС с 86%.
И в тази кампания ресурсите на партиите бяха насочени основно към медийна реклама – 1 725 170 лв., като в тази сума се включват и средствата от медийни пакети, които държавата предоставя като помощ за формации без право на субсидия. За евроизборите те възлизаха на 748 103 лв.

Всеки четвърти българин живее на студено

автор:Дума

visibility 751

/ брой: 171

Сметките за ток стават електронни

автор:Дума

visibility 975

/ брой: 171

С 1,97 млрд. лв. повече са събраните данъци

автор:Дума

visibility 810

/ брой: 171

Пети сме в ЕС по качествени плажове

автор:Дума

visibility 774

/ брой: 171

Мицотакис обеща по-социални политики

автор:Дума

visibility 812

/ брой: 171

Хиляди на протест срещу политиката на Макрон

автор:Дума

visibility 909

/ брой: 171

Възможен е нов атентат в Словакия

автор:Дума

visibility 844

/ брой: 171

Накратко

автор:Дума

visibility 1943

/ брой: 171

В дълг пред Девети септември

автор:Боян Бойчев

visibility 946

/ брой: 171

Вози се на кола

автор:Барбара Пейчинова

visibility 1355

/ брой: 171

Ядреният терорист НАТО

автор:Юри Михалков

visibility 964

/ брой: 171

БСП обедини лявото

автор:Юлия Кулинска

visibility 1049

/ брой: 171

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ