06 Август 2024вторник01:21 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Дано не е късно

/ брой: 88

автор:Мая Йовановска

visibility 4950

Изглежда и НКЖИ (държавната компания, която отговаря за железния път) върви по пътя на БДЖ. Синдикатите в дружеството поискаха оставката на ръководството и го нарекоха некомпетентно. Определиха действията му като неадекватни. Ръководството нямало никакво желание да види проблемите в бранша и намерение да ги решава. Железничарите определят управлението на компанията като непрофесионалното и най-лошото - създавали се условия и предпоставки за влошаване и застрашаване безопасността на превозите.
Как да е иначе, след като един от основните проблеми в милата ни родина продължават да са калинките. Послушните бръмбари, които биват намествани по ръководни позиции, верни на господарите си.
Макар че всяко поредно правителство в последните години обявяваше железопътния транспорт за приоритет и обещаваше да спаси железницата, положението става все по-лошо. Реално сме свидетели на пълна абдикация на властта от БДЖ. Липса на влакове, на резервни части, стари и мръсни вагони, най-малко пътници от 50 години насам, най-много закъснения, недостатъчно персонал, лоши условия на труд...
В началото на миналата година имаше призив да се спаси железницата, защото след 3 или 6 месеца вече ще е късно. От тогава нищо, ама нищо съществено не е свършено. Дано вече не е късно!

Започват засилени проверки за скорост по пътищата

автор:Дума

visibility 180

Полиция и доброволци издирват 73-годишна жена от Иваново

автор:Дума

visibility 171

ИТН връща мандата днес

автор:Дума

visibility 385

/ брой: 147

Водата измести палмовото масло в сиренето

автор:Дума

visibility 335

/ брой: 147

Хранителната индустрия се обяви срещу засиления данъчен контрол

автор:Дума

visibility 359

/ брой: 147

Плащаме с левове до 1 август догодина

автор:Дума

visibility 376

/ брой: 147

Бюджетът на червено с 1 млрд. лв.

автор:Дума

visibility 308

/ брой: 147

Ескалират безредиците във Великобритания

автор:Дума

visibility 375

/ брой: 147

Виетнамският президент стана и генерален секретар

автор:Дума

visibility 387

/ брой: 147

Крайнолеви саботирали жп мрежи в Германия

автор:Дума

visibility 358

/ брой: 147

Криза отвън

автор:Александър Симов

visibility 418

/ брой: 147

Време е да се спрат

автор:Зорница Илиева

visibility 391

/ брой: 147

След белия мъж идва жената

visibility 361

/ брой: 147

Защитата при бедствия е колективна задача

visibility 362

/ брой: 147

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ