Няколко думи
Крайно време е!
/ брой: 78
В рамките само на няколко дни сигналите на два мобилни оператора напълно се сринаха. "Виваком", а след това и А1 оставиха своите абонати без сигнал и връзка със света и се задоволиха само с дежурните обяснения, че имат проблеми. И нито един от двата корпоративни гиганта не се сети, че засегнатите имат право на обезщетение. По закон операторите са длъжни да осигуряват качествен сигнал, и щом се провалят, трябва да обезщетят своите потребители.
Вместо осъзнаване обаче виждаме гузно мълчание. За пореден път българският бизнес се опитва да мине метър, въпреки очебийните си провали.
Крайно време е всички мастити бизнесмени да разберат - при такива аварии се плащат обезщетения. Това е нормалната европейска практика. Това, което не е нормално, е да чакаш хората да се организират в колективни искове, да си скъсаш нервите по всякакви инстанции, а най-накрая да останеш с пръст в устата.
И това е правило в България. Когато едно ЕРП остави десетки населени места без ток по Нова година, трябваше Народното събрание да се намесва, за да получат пострадалите компенсация. А част от тях още не са получили нищо.
А иначе постоянно ни повтарят Европа, Европа, Европа. В такива мигове си личи как това е само пропаганда. В Европа никой нямаше да чака съд, за да даде компенсации.