02 Октомври 2024сряда23:38 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

КЗП:

Договорът с телекома на хартия, преди потребителите да подпишат

/ брой: 161

автор:Дума

visibility 5197

Комисията за защита на потребителите (КЗП) настоява потребителите да получаат екземпляр от договора с мобилния оператор на хартия или друг траен носител, преди да го подпишат. Това е заявила Мария Филипова, председател на КЗП по време на среща с представители на Алиансa на технологичната индустрия (АТИ) във връзка с разминавания между практиките на мобилните оператори и очакванията на потребителите, установени на базата на анализ на постъпили жалби и сигнали в Комисията, съобщиха от Министерството на икономиката и индустрията.
По отношение на процедурата по сключване на договор в търговски обект е предложено телекомите да инструктират своите служители да напомнят на потребителите за правото им да се запознаят предварително с условията на договорите.
На срещата е било обсъдено още да се осигури по-удобна за потребителите опция за запознаване със съдържанието на договорите, тъй като обръщането на монитора на служителя не е най-удобният вариант. Също така да се предоставя на потребителите информационен лист (брошура), съдържащ информация за начина на изчисляване на неустойките и дължимите за възстановяване отстъпки, в т.ч. разяснения относно кредитния лимит, избора на мрежа, промяната на адреса за ползване на услугата.
По отношение обслужването на потребители от уязвими групи при сключването на договори, КЗП е предложила всички оператори да предвидят в своята търговска политика определен гратисен период за отказ от договор, сключен в търговски обект, който да важи за уязвими групи потребители. Преди сключване на договор да е необходимо одобрение от управител на магазин, а абонаментният план да е съобразен с нуждите на потребителя. Обсъдено е било още да се създадат вътрешни процедури за проследяване на жалби, подадени от потребители от уязвими групи, както и да се инструктират служителите в магазинната мрежа относно обслужването на уязвими групи потребители.

Израел навлезе в Южен Ливан

автор:Дума

visibility 753

/ брой: 187

Безредици в Албания и Северна Македония

автор:Дума

visibility 655

/ брой: 187

Асанж платил висока цена за свободата си

автор:Дума

visibility 526

/ брой: 187

Психодесните бесове

автор:Александър Симов

visibility 968

/ брой: 187

Държава в държавата

visibility 826

/ брой: 187

Настъплението на младите в киното

автор:Олга Маркова

visibility 650

/ брой: 187

ООН се дискредитира до невъзможност за спасение

visibility 756

/ брой: 187

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ