14 Август 2024сряда10:56 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Финалът на магистрала "Струма" пак се отлага

/ брой: 61

автор:Дума

visibility 1136

Агенция "Пътна инфраструктура" обяви обществена поръчка за "предварително инвестиционно проучване и проектиране на трасето на магистрала "Струма" в посока София – Кулата извън Кресненското дефиле. Това на практика е нова промяна в плановете, което означава и ново забавяне на изграждането на най-проблематичната част от АМ "Струма". Последният спряган вариант предвиждаше магистралното платно в посока Гърция да следва сегашното шосе Е-79, прекосяващо град Кресна, а трасето към София да бъде изнесено на склоновете на изток от дефилето.:
Новата поръчка на АПИ предвижда и в двете посоки "Струма" да се "качи" над Кресненския пролом. Това е в унисон с исканията на "зелените", които от самото начало настояват уникалната природа на дефилето да бъде опазена от тежко строителство и от интензивния трафик. Именно затова навремето се обсъждаше вариант с изграждането на близо 16-километров тунел гигант. Той обаче бе отхвърлен като прекалено скъп и рисков заради свлачища и възможни земетресения.
Точно преди месец България получи разрешение от Брюксел за проектиране и строителство на платното от магистрала "Струма" от Кулата към София, което да минава източно от Кресненското дефиле. Това ще даде възможност да започне работата по последния участък на магистралата между Крупник и Кресна, съобщи регионалното министерство тогава, като ще се работи и за ново трасе извън дефилето в посока София - Кулата.

Нова партия се включва в стартиращото ляво обединение

автор:Дума

visibility 18

Жените са с по-ниски обезщетения за безработица

автор:Аида Паникян

visibility 504

/ брой: 153

Всяка трета медицинска сестра е в пенсионна възраст

автор:Дума

visibility 563

/ брой: 153

Мощен взрив стресна Бургас

автор:Дума

visibility 653

/ брой: 153

2300 лева средна работна заплата у нас

автор:Дума

visibility 532

/ брой: 153

Готвят лицензиране на гориво от "Уестингхаус" за VІ блок

автор:Дума

visibility 529

/ брой: 153

"Активни потребители":

автор:Дума

visibility 785

/ брой: 153

Нов пожар в РСМ до нашата граница

автор:Дума

visibility 574

/ брой: 153

ЕС критикува Скопие за диалога със София

автор:Дума

visibility 548

/ брой: 153

Новият лидер на "Хамас" иска преговори с Израел

автор:Дума

visibility 522

/ брой: 153

Накратко

автор:Дума

visibility 1351

/ брой: 153

От панталона до заплатата

автор:Аида Паникян

visibility 709

/ брой: 153

Примитивна пропаганда

visibility 765

/ брой: 153

Деформирани представи

visibility 727

/ брой: 153

Благодарим ви, че ни отсрамихте!

автор:Нешка Робева

visibility 509

/ брой: 153

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ