04 Февруари 2025вторник15:12 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Няколко думи

Има ли машинист в локомотива

/ брой: 203

автор:Мая Йовановска

visibility 6611

"Реформите" за подобряване състоянието на БДЖ отдавна дават своите "добри" резултати. От липсата на достатъчно влакове, през безумните закъснения и претъпканите мръсни вагони до инцидентите със запалвания и даже онзи показателен случай, дето пътници бутаха мотрисен влак на излизане от Пловдив заради липсата на напрежение в мрежата. Безумието комай стигна връхната си точка онзи ден, когато влак, возещ шефовете на БДЖ, аварира при гара Роман. И заради това "уважаемото" ръководство на железниците закъсняло с час за среща в Горна Оряховица, тъй като локомотивът на бързия влак от София за Варна се повредил.
Наистина щеше да е смешно, ако не беше тъжно. Поредица от министри и висши държавни служители обявяваха за свой приоритет вдигането на БДЖ на крака. А през това време железницата потъваше все повече и по-надълбоко. Поради различни причини, но най-вече заради регулярното "прочистване" на специалистите по всички възможни нива на БДЖ и назначаването на колонии от калинки. Още по-тъжното е, че състоянието на железопътния ни превозвач е показателно и за дереджето на цялата държава.
Все повече се налага реторичният въпрос има ли адекватен машинист, който да управлява БДЖ? А има ли такъв, който да води адекватно влака на държавата?

Швеция освободи кораба "Вежен"

автор:Дума

visibility 873

/ брой: 22

Учители отново заплашват с национален протест

автор:Дума

visibility 896

/ брой: 22

БЛС: Държавата да контролира кой извършва медицински процедури

автор:Дума

visibility 893

/ брой: 22

Дискусията за еврото е като спор между футболни агитки

автор:Дума

visibility 841

/ брой: 22

Таксиджии обмислят 24-часова блокада на Летище София

автор:Дума

visibility 911

/ брой: 22

Прогноза: Има предпоставки за добра реколта от зърно

автор:Дума

visibility 872

/ брой: 22

Няма кой да контролира безопасността на уредите във фитнесите

автор:Дума

visibility 939

/ брой: 22

И Косово бойкотира супермаркетите

автор:Дума

visibility 834

/ брой: 22

Мъск закрива основния международен спонсор

автор:Дума

visibility 915

/ брой: 22

Панама обръща гръб на Китай

автор:Дума

visibility 824

/ брой: 22

Шест земетресения около гръцки острови

автор:Дума

visibility 826

/ брой: 22

Тихо страдание

автор:Барбара Пейчинова

visibility 821

/ брой: 22

Закъсняващата държава

автор:Александър Симов

visibility 844

/ брой: 22

А кога отбелязваме жертвите на репресиите преди 1944 г.?

автор:Искра Баева

visibility 909

/ брой: 22

По-тихи времена за бизнеса

visibility 862

/ брой: 22

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ