18 Октомври 2024петък13:08 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Положението е трагично: Трескаво търсим влакове

/ брой: 157

автор:Дума

visibility 958

Министерството на транспорта се допитва до всички големи производители на влакове в Европа дали могат в най-кратки срокове да доставят нов подвижен състав за нуждите на БДЖ. Пазарното проучване, което е започнало миналата седмица, трябва да покаже дали водещите фирми имат налични мотрисни влакове, и дали планират производство до края на годината. Това каза пред "Нова телевизия" транспортният министър Георги Гвоздейков. Той не посочи до кои точно компании са изпратени запитванията. Информация за такава процедура липсва и в Регистъра за обществени поръчки.

По думите му целта е модернизацията на железниците да започне в най-кратки срокове, тъй като подвижният състав, който ще бъде осигурен със средства от Плана за възстановяване, покрива 50% от нуждите на БДЖ. В запитването са посочени базовите характеристики, на които трябва да отговаря подвижният състав, за да е съвместим с българската жп мрежа. Целта е това да са влакове от ново поколение, които държавата може да придобие в спешен порядък още преди доставките по ПВУ, обясни още Гвоздейков.

Тестът за БГ-Алерт отново се провали

автор:Дума

visibility 32

/ брой: 199

Ректорите поискаха по-голяма финансова независимост за ВУЗ

автор:Дума

visibility 57

/ брой: 199

Милен Митев с втори мандат в БНР

автор:Дума

visibility 59

/ брой: 199

Чуждите инвестиции се сринаха със 77% за година

автор:Дума

visibility 59

/ брой: 199

Завършването на първия лот от "Хемус" се отлага

автор:Дума

visibility 68

/ брой: 199

61% от питейната вода у нас се губи

автор:Дума

visibility 1158

/ брой: 198

Планът на Зеленски удари на камък в НАТО

автор:Дума

visibility 60

/ брой: 199

Атина против двустранните мигрантски споразумения

автор:Дума

visibility 47

/ брой: 199

София и Скопие ще строят Коридор №8

автор:Дума

visibility 59

/ брой: 199

Аржентина и България заедно на Антарктида

автор:Таня Глухчева

visibility 69

/ брой: 199

Безсрамие!

автор:Мая Йовановска

visibility 43

/ брой: 199

Мутра „спасител“

автор:Юри Михалков

visibility 50

/ брой: 199

100 решения за България

автор:Дума

visibility 61

/ брой: 199

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ