11 Август 2024неделя07:35 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Що не ги натоварим

/ брой: 103

автор:Мая Йовановска

visibility 1358

На кредиторите на БДЖ им писна. Запорирали са сметки на холдинга и заплашват, и то не за сефте, да разпродават влакове. Ако сега обаче изпълнят заканата си, жп превози у нас изобщо няма да има. Остава само една траурна церемония да й спретнем на железницата. А хилядите, които всекидневно разчитат на нея? А железничарите, които ще останат без работа? К`во й пука на властта! Нали тя се вози в скъпи коли, за които плащаме всички.
Големият специалист Владко Владимиров, който бе гонен и отново връщан начело на холдинга, не спря да се фука как намалил загубите. От всеки телевизор в държавата обещаваше, че БДЖ ще цъфне и върже под неговото ръководство. Влакове щял да купува, пътуването щял да подобрява... Ето го резултата. Явно толкоз си може. Или пък изпълнява някаква скрита партийна програма. Щото, откакто ГЕРБ са на власт, все се опитват да абдикират от проблемите на железницата.
ЕС настоява да увеличим дела на железопътните превози в страната. Защото по презумпция са едни от най-безопасните и екологичните. Може и да стане, ако ни задължат определен процент от работещите в железницата да са футболисти.
Що да не ги натоварим в един конски вагон...
 

 

"Боташ" отказва да променя договора с "Булгаргаз"

автор:Дума

visibility 988

/ брой: 151

ЕК е одобрила строежа на втори мост при Русе

автор:Дума

visibility 988

/ брой: 151

За година 271 милионери повече

автор:Дума

visibility 1203

/ брой: 151

Браншът недоволен от промените в закона за туризма

автор:Дума

visibility 846

/ брой: 151

Киев напредва в Курска област

автор:Дума

visibility 1371

/ брой: 151

10 нови огнища на чума в Гърция само за ден

автор:Дума

visibility 938

/ брой: 151

Иран се колебае за удар срещу Израел

автор:Дума

visibility 1036

/ брой: 151

Накратко

автор:Дума

visibility 5456

/ брой: 151

АЕЦ-ът и глупците

автор:Нора Стоичкова

visibility 2364

/ брой: 151

Вън търговци на полове и розова загриженост!

visibility 976

/ брой: 151

Психиатрия за политически лунатици

автор:Александър Симов

visibility 1143

/ брой: 151

Да откриеш островите Уллънг-до и Докдо

visibility 1055

/ брой: 151

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ