09 Юли 2024вторник20:20 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Наглост

/ брой: 109

автор:Мая Йовановска

visibility 770

Мая Йованоска



Години наред, правителство след правителство, упорито и последователно превозвачите показват, че могат да постигат целите си. И винаги играят по един и същи начин, с едни и същи заплахи за протести и блокиране на пътища. Не пропускат да направят по едно показно, да докажат, че могат да ти "стъжнят животеца", даже май използват едни и същи оборотни плакати. Затова не е учудващо, че пак успяха да си уредят отсрочка за тол таксите. Този път с преходен период от шест месеца, в които увеличението ще е само една втора от първоначално предложеното.
Нека припомним, че изграждането на прословутата тол система беше оправдано от Бойко Борисов именно с това, че тежкотоварните превозни средства най-много рушат пътищата. И затова трябва да плащат. Което е справедливо, но не се случи. И обхватът на платените пътища беше тотално намален от първоначално обявения, и тарифите също.
Още в началото на годината, когато Гроздан Караджов (понастоящем регионален министър) заяви, че ще ги кани на преговори за увеличаване на тол таксите и разширяване на обхвата на тол системата, започнаха вопли, сълзи и заплахи. Вярно е, че транспортът е сред тежко пострадалите от кризата, но защо ние да плащаме тяхната сметка. Наглостта им е безгранична най-малкото, защото ние с винетките си покриваме основната част от средствата, събирани като пътни такси.
Това поведение продължава, защото след остъпката, която им направи министърът, те пак плашат. Един транспортен шеф, който демонстриаше близки отношения с Борисов, реди как таксите за воторокласните пътища българските граждани щели да усетят по джоба си. И пак размахаха плашилото, с което ни страхуваха преди години - как това ще удари директно цената на хляба. И ще помпа инфлация, и ще свие потреблението, и те продължавали да са готови за протести. И това ако не е рекет?!

Връщат ни ресто само в евро

автор:Дума

visibility 513

/ брой: 128

Губим 845 млн. лв. заради Шенген

автор:Дума

visibility 384

/ брой: 128

6-ти блок на АЕЦ "Козлодуй" отново заработи

автор:Дума

visibility 372

/ брой: 128

Левицата спечели изборите във Франция

автор:Дума

visibility 399

/ брой: 128

Орбан и Си Цзинпин искат мир в Украйна

автор:Дума

visibility 447

/ брой: 128

Индийският премиер пристигна в Москва

автор:Дума

visibility 368

/ брой: 128

Атина забрани шествие в защита на семейството

автор:Дума

visibility 410

/ брой: 128

Порочен кръг

автор:Валентин Георгиев

visibility 395

/ брой: 128

Неудобни въпроси

автор:Симеон Николов

visibility 445

/ брой: 128

За сянката и дунапрена

visibility 346

/ брой: 128

Какво се обърка с аптеките?

visibility 386

/ брой: 128

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ