30 Юли 2024вторник07:27 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Комуникационна грешка

/ брой: 88

автор:Деси Велева

visibility 3500

Няколко паркоместа, велоалея на шосето и въвеждане двупосочно движение по три централни столични улици в София успяха да предизвикат пореден катаклизъм в общественото мнение на хората от града. Свикнали години наред да не им се зачита много-много позицията и да не се питат по значими за София въпроси, сега те отново се оказаха в добре познатото положение. Властта в общината се смени, методите и похватите за работа - не.
А предизборните обещания на управляващото сдружение бяха съвсем други и трябваше да се изпълнят така, че да не остане и съмнение в изритването на модела на ГЕРБ от ул. "Московска" 33.
Някои добре познати съставни части на новото обединение ПП-ДБ-СС в минали управленски структури на общината се кълняха в нуждата от сътрудничество с хората, от обществени обсъждания, от нов тип работа и перманентна активност. А по ирония на съдбата именно транспортът на града бе една от сферите с повишена инициативност откъм идеи и предложения от "Спаси София".
А какво виждаме няколко месеца след местните избори? Пасивност, нелепи планове и спорни проекти. Даже в този случай не е най-важно дали свалената на пътя велоалея и местата за косо паркиране са непремислени, незаконни или чиста импровизация на непрофесионалисти. От второстепенно значение е и кой с кого е съгласувал документи и дали е минал по нормативния път до реализация на това недоразумение в центъра на града.
Жалкото тук е, че новата власт по нищо не се различава от предишната и онези столичани, които са дали своя глас за спечелилите изборите, сега се чувстват за пореден път излъгани, разочаровани и отчаяни.
И не става дума само за комуникационна грешка. Просто отново става болезнено ясно, че и този модел на управление е сбъркан.

Състоянието на "Мини Марица-изток" се влошава

автор:Дума

visibility 856

/ брой: 142

Помощи за бизнеса, ако токът поскъпне над 180 лв/МВтч.

автор:Дума

visibility 792

/ брой: 142

Депутатите искат да влезем в еврозоната от юли догодина

автор:Дума

visibility 778

/ брой: 142

Лозари и винари излизат на протест

автор:Дума

visibility 765

/ брой: 142

Киев проси ток от Словакия, на която спря руски нефт

автор:Дума

visibility 817

/ брой: 142

Ултралеви виновни за жп саботажа във Франция?

автор:Дума

visibility 789

/ брой: 142

Китай с литературен кът в Националната библиотека

автор:Таня Глухчева

visibility 748

/ брой: 142

Накратко

автор:Дума

visibility 692

/ брой: 142

Обръщение към българския народ*

visibility 793

/ брой: 142

Жалко за олимпизма

автор:Боян Бойчев

visibility 752

/ брой: 142

Горе главата – заедно няма кой да ни спре!

visibility 748

/ брой: 142

Българският сателитен синдром и Украйна

автор:Искра Баева

visibility 793

/ брой: 142

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ