18 Юли 2024четвъртък00:23 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Да опраскаме парите

/ брой: 288

автор:Светлана Велева

visibility 2296

За поредно нагъване и потъване на магистрален участък разбрахме тези дни. Този път на АМ "Марица". Страшно е, когато подобни инциденти се превърнат в нещо обичайно, защото това означава пълна абдикация на държавата от контрол. Нагъването на магистрален път, където скоростта е над 120 км, от една страна създава риск от тежки инциденти, застрашавайки здравето ни и живота. А от друга - това, че се случва по новооткрит магистрален участък и за пореден път, означава не просто лошо качество и безхаберие, но буди подозрение за съмнителни сделки. По-рано същото се случи и с АМ "Струма".
Пак при ГЕРБ при строежа на Лот 2 на "Тракия" бе установено, че магистралата се строи от пепел. Това е материал, който не става за строителството и на селски път. Тогава бе изчислено, че ако лотът започне да се преправя, той ще се оскъпи до 26 млн. лв. А колко ше се оскъпи сега и кой ще го плаща? Пак ние - с по-скъпи винетки и с по-високи данъци. И докато недоволни граждани, излезли на протест, чакат отговори от премиер и регионален министър, те подминават протестиращите, без да спрат. Демонстрирайки пълната абдикация на държавата от отговорността си към своите поданици. Същия ден управниците ни гордо рязаха лентички на поредния рехабилитиран път. Добре че е само пътна настилка, а не мост, че ако пътищата само след дни се нагъват, какво ли ще се случи с мостовете и преминаващите по тях? Съвсем резонно протестиращи поискаха проверка от прокуратурата за съмнителни схеми на строителните фирми, чрез които те избягват отговорност за лошото качество на строителството. Редно е прокуратурата да провери и как се печелят обществените поръчки, а също и дейността на контролните органи, несвършили си работата. Явно никой по веригата не мисли за изграждане на стабилна пътна инфраструктура, а за това сега да "опраскаме" едни пари и всеки да си вземе дял, пък след нас - потоп.

Чуждите инвестиции намаляха с 62%

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 134

НАП засякла само 255 кешови плащания над 10 000 лв.

автор:Дума

visibility 410

/ брой: 134

Възраждат идеята "донос-бонус"

автор:Дума

visibility 1080

/ брой: 134

Европейският парламент се събра на първа сесия

автор:Дума

visibility 427

/ брой: 134

Тръмп избра сенатор за вицепрезидент

автор:Дума

visibility 457

/ брой: 134

Пожари бушуват на Балканите

автор:Дума

visibility 466

/ брой: 134

Накратко

автор:Дума

visibility 480

/ брой: 134

Касапи на Конституцията

автор:Александър Симов

visibility 749

/ брой: 134

За нуждата от ТЕЦ-ове

visibility 487

/ брой: 134

Глад за медицински сестри

автор:Аида Паникян

visibility 424

/ брой: 134

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ