16 Юли 2024вторник06:08 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Книги

Алексей Иванов: Аз съм колекционер на идеи

"Руският Огилви" съветва как да станем успешни рекламисти

/ брой: 59

автор:Вилиана Семерджиева

visibility 2327

Идеите са твърдата валута в рекламната индустрия. Всеки ден творческите агенции трябва да измислят оригинални концепции за клиентите си. Как може да се случи това? Най-често чрез стария и изпитан метод проба-грешка. За съжаление, той е изключително неефективен и така се похабяват огромни интелектуални и времеви ресурси. Книгата "Скритите оръжия в рекламата" от Алексей Иванов, която изд. "Изток-Запад" публикува в превод на Олга Дамянлиева (оформление на корицата Деница Трифонова) предлага алтернативен подход към търсенето на нестандартни идеи в рекламата. Подробно са разгледани, анализирани и систематизирани креативни техники, позволяващи да се стигне до печелившо решение, без да се минава през всевъзможни варианти. Разглеждат се и психологическите бариери, които пречат за намирането на изненадващи рекламни ходове.

Алексей Иванов (често го наричат "руският Огилви") е един от най-известните и успели рекламисти в Русия. Автор е на 8 книги за реклама и маркетинг, чиито права са продадени в 67 държави, включително САЩ, Великобритания, Франция, Германия, Сингапур, Индия, Австралия, Бразилия, Корея, Япония и Китай. Понастоящем е директор на творческата агенция "МастерУм".

"Какво ли не колекционират хората!.. Събират копчета и билети за транспорт, гумени патенца и плюшени мечета, посетени страни и необичайни имена на съблазнени жени. Аз също не успях да избегна тази страст. Аз съм колекционер на идеи." Така представя себе си Алексей Иванов.

"Хиперболата в рекламата е екскурзия извън пределите на познатия ни свят, която позволява да видим свойствата и възможностите на продукта в нова, неочаквана светлина", пише Иванов. Ясно е, че докато поръчвате по телефона пица, няма как да ви позвънят на вратата с доставката, но това работи, категоричен е авторът. Според него добрата реклама не трябва да е скъпа, но при всички положения трябва да познаваме в детайли продукта.

От написаното от вас, личи, че сте човек с богати познания в различни области. Какво чете един от най-известните и успели рекламисти в Русия? На този въпрос в интервю на българските си издатели Иванов отговаря така: "Проза - Владимир Набоков, Юрий Трифонов, Сергей Довлатов, Даниил Гранин, Юрий Поляков. Като юноша се зачитах в написаното от Богомил Райнов. Много от книгите му бяха превеждани и издавани в СССР. И досега грижливо пазя в домашната си библиотека чудесния му роман "Само за мъже". Неотдавна с голямо удоволствие прочетох и повестта на Павел Вежинов "Бариерата"."

А ако трябва да откроите няколко елемента на успешната реклама, кои ще са те? "Успешната реклама задължително съдържа привлекателно обещание. Да предложите нещо, на което на човек ще му е много трудно да устои. В книгата давам доста подобни примери. Ако мислено си представим една рекламна република, то един от първите й "почетни граждани" непременно би станал Дон Вито Корлеоне от "Кръстникът", защото той може би е най-големият майстор на "предложения, на които не можеш да откажеш". Това е първото изискване за успешната реклама. А второто (и не по-малко важно) е доказателството за това, че вие ще изпълните своето привлекателно и неустоимо търговско обещание."

Хора с ниски доходи ще плащат високи цени на водата

автор:Дума

visibility 870

/ брой: 132

Онлайн сайтове предлагат дрехи с олово и токсини

автор:Дума

visibility 790

/ брой: 132

Магистрала "Хемус" поскъпва с милиони

автор:Дума

visibility 821

/ брой: 132

Гореща вълна и пожари обхванаха Балканите

автор:Дума

visibility 895

/ брой: 132

Германия удължава граничните проверки

автор:Дума

visibility 911

/ брой: 132

Италия освободи индийци, работили като роби

автор:Дума

visibility 838

/ брой: 132

Преустановиха преговорите за примирие в Газа

автор:Дума

visibility 833

/ брой: 132

Дано се замислят!

автор:Таня Глухчева

visibility 909

/ брой: 132

Квантов ВИП

visibility 818

/ брой: 132

БСП даде заявка да бъде гарант на Конституцията

автор:Дума

visibility 813

/ брой: 132

В очакване на Конституционния съд

автор:Дума

visibility 831

/ брой: 132

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ