17 Септември 2024вторник14:01 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Обещават още 17 км от " Хемус тази година

/ брой: 102

автор:Дума

visibility 2074

Тази година се очаква да бъдат готови още 17 км, а догодина още 26 км от магистрала "Хемус", обеща регионалният министър Виолета Коритарова по Нова тв и допълни, че в същото време по два от тунелите на "Хемус" дейностите по ремонт ще приключат до края на месеца.
По думите Коритарова магистралата София - Варна е проблем за всички и то от години. "През последните три години нищо не беше извършено по така важната за Северна България магистрала "Хемус". От март е възстановено по строителството по скоростния път и то след значителни индексации. Продължаваме да работим, но дори в първия участък, който е в най-напреднал етап на изграждане, към момента всички пътуващи виждат, че няма строителни дейности", подчерта тя.
Регионалният министър  обясни, че "строителството е размразено, но сега трябва да се санират тези участъци, за да се превърнат в строителен обект", "Едва след това започва същинското строителство и ще се работи в срокове по договорите. Ако се работеше през последните 3 години, вече щяхме да имаме магистрала до Плевен", категорична е те."Нашите анализи показват, че няма да се задълбочи кризата при преминаването на „Дунав мост”. Това съоръжение не е ремонтирано 70 години и това вече е критично за неговата безопасност. Няма за кога да губим повече време", каза още Виолета Коритарова. Според нея 600-метровата отсечка от магистрала "Струма" край Симитли ще бъде построена до началото на лятото.

БСП е за запазване на биоживотновъдството

автор:Дума

visibility 124

/ брой: 177

Проблемът на РСМ не е с България, а преговорите за ЕС

автор:Дума

visibility 136

/ брой: 177

100 нови социалисти са приети в Стара Загора

автор:Дума

visibility 123

/ брой: 177

Отчитат рекордни загуби на вода

автор:Дума

visibility 132

/ брой: 177

"Булгаргаз" иска поскъпване на газа с 3% през октомври

автор:Дума

visibility 108

/ брой: 177

НСИ отчете годишна инфлация от 2,1%

автор:Дума

visibility 132

/ брой: 177

Бум на фалшивите столевки

автор:Дума

visibility 128

/ брой: 177

Втори опит за убийство на Доналд Тръмп

автор:Дума

visibility 117

/ брой: 177

Рокади в Еврокомисията

автор:Дума

visibility 118

/ брой: 177

Мексико прие съдебната реформа

автор:Дума

visibility 107

/ брой: 177

Стачка в косовския парламент за по-високи заплати

автор:Дума

visibility 117

/ брой: 177

Жалките пари

автор:Аида Ованес

visibility 105

/ брой: 177

Вода газим, жадни ходим

автор:Мая Йовановска

visibility 104

/ брой: 177

Българчета - граждани на света

автор:Дума

visibility 124

/ брой: 177

Виновен е Рогатия

автор:Мая Йовановска

visibility 108

/ брой: 177

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ