01 Август 2024четвъртък21:30 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

140 км/ч гласува Народното събрание

Пробутаха увеличението през Закона за пътищата, а не през Закона за движение по пътищата

/ брой: 96

автор:Искра Милева

visibility 2173

140 км/ч да е разрешената максимална скорост, с която ще се кара по магистралите. Това гласи поправката в Закона за пътищата, приета вчера от депутатите на първо четене. Дебат предизвика фактът, че промяната се прави през този закон, а не през Закона за движение по пътищата. Мотивът на управляващите е, че се вкарва понятието "скоростни пътища" и това налага вдигането на скоростта.
Прокарвате увеличението на скоростта и така защитавате убийствата на пътя, обърна се към мнозинството депутатът от левицата Захари Георгиев. Той наблегна, че не са се подобрили нито подготовката на шофьорите, нито пътищата, за да се позволява увеличението на скоростта. Ако искате повече жертви, гласувайте го, каза той.
Ремзи Осман от ДПС също определи поправката като принос за увеличаване броя на жертвите по пътищата. Той бе категоричен, че сравнението на нашите магистрали с европейските не е сериозно. "И сега си карат със 150, 160, 170, 180 км/ч. Като качите скоростта, ще се увеличи самоувереността на шофьорите. Така поставяте под угроза по-голямата част от българите, които карат нормални коли", каза Павел Шопов от "Атака". Четин Казак от ДПС също заяви, че логиката не трябва да бъде първо да се увеличава скоростта, а след това да се поставят ограничения на определени места, каквато е идеята на мнозинството. Не слагайте каруцата пред коня, призова той. Любен Татарски се опита да защити законопроекта с думите, че това е допустима, а не задължителна скорост.
Скоростни пътища са необходими на България, но това са 4-лентови шосета, подчерта Петър Мутафчиев. Той се обърна към мнозинството с думите, че не може с един законопроект да прикрият липсата на ясна политика за магистралните пръстени в страната.

Време е да сложим край на слугинажа в енергетиката

автор:Дума

visibility 612

/ брой: 145

В Брюксел ни се чудят защо не строим АЕЦ "Белене"

автор:Дума

visibility 678

/ брой: 145

Газът поскъпва с 5,7% през август

автор:Дума

visibility 587

/ брой: 145

Половин София ще доплаща за парно

автор:Дума

visibility 559

/ брой: 145

САЩ ще следят диалога между Скопие и София

автор:Дума

visibility 707

/ брой: 145

Жертви на протестите във Венецуела

автор:Дума

visibility 617

/ брой: 145

Безредици на Острова, 22-ма полицаи са ранени

автор:Дума

visibility 612

/ брой: 145

Джендъри в спорта

автор:Марин Милашки

visibility 670

/ брой: 145

Масова култура и кич

visibility 640

/ брой: 145

Увеличават линията на бедност, но дали е достатъчно

автор:Аида Паникян

visibility 589

/ брой: 145

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ