14 Август 2024сряда21:30 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Кой ужас е по-голям?

/ брой: 73

автор:Ина Михайлова

visibility 2993

Не ни трябва черен петък и химическа атака. Жертвите по пътищата ни са повече от тези в съвременен военен конфликт. Онзи ден автобус, вчера микробус. През 2017 г. загиналите са 678 души, 8700 са ранени. За една година! Щетите никой не е изчислявал. Колко жертви още трябва да има, че шофьорите да са по-отговорни, а контролните органи да си гледат работата? Не се научихме да бъдем толерантни, не разбрахме, че сме заедно и едно цяло на пътя. Че от всеки зависи не само собственият му живот, но и на останалите.
Държавата безумно залага на пожарникарския подход. Няма контрол, няма превенция. Стане ли беда, хукват през глава да анализират, проверяват и санкционират. Спретнаха шумни акции. Не помогна премахването на знака, който уведомяваше шофьорите за камери по пътя, нито промяната в начина за вземане на проби от пияни и дрогирани.
Законите перманентно се прекрояват. Нито глоби, нито катастрофи ни спират от нарушения. За ниската събираемост на санкциите само се говори. По-малко от половината нарушители изтърпяват наказанието си. Пътищата ни са калпави, а псевдомерките водят до очакван провал.
Кой ужас е по-голям? От случващото се на пътя или от невъзможността на държавата да го предотврати?

Хората на Кьовеши влязоха в "Булгартрансгаз"

автор:Дума

visibility 401

/ брой: 154

Нивите поскъпнаха повече от два пъти за 7 години

автор:Дума

visibility 447

/ брой: 154

Митниците монтират суперскенери по границата

автор:Дума

visibility 419

/ брой: 154

Българският износ изостава с 6% на полугодието

автор:Дума

visibility 397

/ брой: 154

Банди вилнеят в Дания и Швеция

автор:Дума

visibility 507

/ брой: 154

Потушени са повечето пожари в РС Македония

автор:Дума

visibility 451

/ брой: 154

Нов руски командващ за Курска област

автор:Дума

visibility 479

/ брой: 154

Накратко

автор:Дума

visibility 1581

/ брой: 154

Лявото обединение и неговите душмани

автор:Александър Симов

visibility 583

/ брой: 154

Вакханален танц

автор:

visibility 905

/ брой: 154

Бойното кръщение на военноморския ни флот

автор:Дума

visibility 445

/ брой: 154

Що е ляво и има ли то почва у нас?

visibility 521

/ брой: 154

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ