17 Ноември 2024неделя08:21 ч.

БСП:

Лъжата и измамата са политиката на този кабинет

/ брой: 254

автор:Искра Милева

visibility 1599

Лъжата и измамата са постоянната политика на това правителство, заяви вчера председателят на ПГКБ Сергей Станишев. Повод за изявлението му стана изказване на Бойко Борисов в телевизионно предаване на 31 октомври. Тогава той обвини предишното правителство за забяването на строежа на магистрала "Хемус", след като малко преди това благодари за готовите проекти. След това обаче Борисов се отметна и заяви, че нямало за какво да благодари на тези "сладури", защото заварил по трасето отдадени три концесии. Искаме да попитаме кои са сладурите, запита Станишев. След това той поясни, че и трите концесионни договора са с решение на правителствата преди тройната коалиция. Първата концесия е при Долни Богров, която е отдадена през 2001 г. от правителството на Иван Костов. Втората, отново при Долни Богров е отдадена на 31 юли 2003 г. Третата - Челопечене-запад за 20 години е предоставена от МРРБ през 2004 г. Предишното правителство няма нищо общо с тези концесии, бе категоричен председателят на ПГКБ.
Борисов може да не е знаел, въпреки че винаги е осведомен за всичко, заяви Станишев. Той обаче допълни, че няма как премиерът да се извини с незнание точно за тези случаи. На 27 юни 2007 г. Бойко Борисов в качеството му на кмет на София е предложил на Столичния общински съвет да вземе решение за изработка на изменение на общия устройствен план на Столичната община, като решението е взето на 19 юли 2007 г. Промените отразяват именно концесиите, отдадени през 2001, 2002 и 2004 г., което доказва, че Борисов е знаел за тези концесии, обясни Станишев.
Единствената цел на изречените от Борисов лъжи е, за да прикрие забавянето на строежа на магистрала "Хемус" и връзката на гара Яна, бе категоричен Станишев. Относно жалването на Борисов, че заради концесиите сега трябвало да се строят мостове, председателят на Коалиция за България бе категоричен, че това не се налага.
Станишев коментира и хвалбите на Борисов, че за десет месеца са изпълнени 55% от дейностите на магистрала "Люлин", но запита защо не казва защо цената е нараснала от 125 млн. евро на 185 млн. евро, което представлява оскъпяване с около 45 процента.
Премиерът твърди, че лапачите са се наредили около магистрала "Тракия" и пак чакат да лапат. Във връзка с това имаме следния въпрос към министър-председателя - с решение на МС от 2009 г. се предоставя концесия за добив на скални материали в село Полско, на 1 километър от трасето на магистрала "Тракия", на фирма "Аркоинпорт". Интересно какви са мотивите и каква е тази фирма?, запита Станишев.
 

В София се произвеждат 41% от БВП на страната

автор:Дума

visibility 1372

/ брой: 219

Потреблението на домакинствата ускори растежа

автор:Дума

visibility 1354

/ брой: 219

Експерт предлага по-нисък ДДС за рибата

автор:Дума

visibility 1398

/ брой: 219

Тръмп разговаря два часа с Байдън

автор:Дума

visibility 1445

/ брой: 219

Втора инстанция осъди експрезидент на Аржентина

автор:Дума

visibility 1339

/ брой: 219

Протест в Брюксел срещу крайнодесните

автор:Дума

visibility 1464

/ брой: 219

Пет години затвор грозят Марин Льо Пен

автор:Дума

visibility 1266

/ брой: 219

Медийният тероризъм

автор:Александър Симов

visibility 1432

/ брой: 219

Хронично бездействие

visibility 1396

/ брой: 219

"Символичната война" на съюзническите бомби

visibility 1392

/ брой: 219

Кой кой е в проектокабинета на Доналд Тръмп

автор:Дума

visibility 1326

/ брой: 219

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ