11 Септември 2024сряда00:31 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Финалът на магистрала "Струма" пак се отлага

/ брой: 61

автор:Дума

visibility 1186

Агенция "Пътна инфраструктура" обяви обществена поръчка за "предварително инвестиционно проучване и проектиране на трасето на магистрала "Струма" в посока София – Кулата извън Кресненското дефиле. Това на практика е нова промяна в плановете, което означава и ново забавяне на изграждането на най-проблематичната част от АМ "Струма". Последният спряган вариант предвиждаше магистралното платно в посока Гърция да следва сегашното шосе Е-79, прекосяващо град Кресна, а трасето към София да бъде изнесено на склоновете на изток от дефилето.:
Новата поръчка на АПИ предвижда и в двете посоки "Струма" да се "качи" над Кресненския пролом. Това е в унисон с исканията на "зелените", които от самото начало настояват уникалната природа на дефилето да бъде опазена от тежко строителство и от интензивния трафик. Именно затова навремето се обсъждаше вариант с изграждането на близо 16-километров тунел гигант. Той обаче бе отхвърлен като прекалено скъп и рисков заради свлачища и възможни земетресения.
Точно преди месец България получи разрешение от Брюксел за проектиране и строителство на платното от магистрала "Струма" от Кулата към София, което да минава източно от Кресненското дефиле. Това ще даде възможност да започне работата по последния участък на магистралата между Крупник и Кресна, съобщи регионалното министерство тогава, като ще се работи и за ново трасе извън дефилето в посока София - Кулата.

ВКС потвърди: Атанас Зафиров представлява БСП

автор:Дума

visibility 406

Ще се явим на изборите с „БСП-Обединена левица"

автор:Дума

visibility 389

/ брой: 172

ВСС откри процедурата за избор на нов главен прокурор

автор:Дума

visibility 356

/ брой: 172

Цената на жп линията с България е нереално висока

автор:Дума

visibility 381

/ брой: 172

Лозари прибират червените сортове грозде със седмици по-рано

автор:Дума

visibility 345

/ брой: 172

Българите остават с най-ниската минимална заплата в ЕС

автор:Дума

visibility 350

/ брой: 172

В Румъния учениците ще оценяват учителите

автор:Дума

visibility 357

/ брой: 172

ЕС не признава вота в Крим и Севастопол

автор:Дума

visibility 391

/ брой: 172

СИРИЗА свали доверие от партийния си лидер

автор:Дума

visibility 414

/ брой: 172

Льо Пен призова за референдум за имиграцията

автор:Дума

visibility 336

/ брой: 172

Феноменално

автор:Ина Михайлова

visibility 1453

/ брой: 172

Порочен кръг

автор:Барбара Пейчинова

visibility 785

/ брой: 172

Църковно лицемерие

автор:Таня Глухчева

visibility 588

/ брой: 172

Много пари...за нищо

автор:Юлия Кулинска

visibility 551

/ брой: 172

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ