Стратегия?
/ брой: 79
Съкращаване на 1500-2000 души и закриване на движещите се влакове с над 200. Такава перспективата очерта пред БДЖ транспортният министър Ивайло Московски в края на 2014 г. Ако не ни увеличат субсидията, нямаме друг избор, отсече той. Недоволството на служители и граждани ескалира в протест и гилотината в железниците бе отложена. По-късно Московски обяви, че до 4 месеца трябва да има стратегия за развитието на БДЖ и дотогава няма да има съкращения. Така очакваната стратегия за спасяване на железниците цъфна вчера с обещание за по-големи субсидии, нови системи и електровлакове, и погасяване на дълговете. Това щяло да стане чрез оптимизация на мрежа и на служители. Тоест чрез разпродажба на излишните локомотиви и сгради, закриване на жп линии без печалба и съкращаване на 1200 души - били излишни. Излиза, че и с тройна субсидия БДЖ няма да бъде спасявана, а усвоявана. И пак за сметка на граждани и служители. Последните все пречат. Та като пак чуете от управляващите "реформа", "стратегия", "оптимизация", знайте че иде сеч, съкращаване, разруха.