12 Октомври 2024събота20:08 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Не само Видовден

/ брой: 124

автор:Мая Йовановска

visibility 582

Няма ден, в който служебното правителство да не попада върху мина, заложена волно или неволно в над 10-годишното управление на ГЕРБ. И наистина - двумесечният "наряд" на правителството изглежда твърде малък за разчистване на авгиевите обори, които Бойко Борисов и сие натвориха.

В понеделник транспортният министър Георги Тодоров уволни шефовете на БДЖ - държавното дружество, от което властта буквално бе абдикирала, въпреки заявката, че жп превозвачът ще ѝ бъде приоритет, и успя да го потопи на най-дълбокото дъно в цялата му история. По ирония на съдбата, макар и никак неиронично, няколко часа по-късно два влака на косъм избегнаха челен сблъсък на гарата в Карлово... Липса на влакове, неспазване на графика, огромни закъснения, изключително ниско ниво на услугата, мръсотия, огромен отлив на пътници - най-голям за последните 50 години, и много пропиляно време, в което не можаха да направят свестен ремонт, нито да купят достатъчно нови влакове. Това говори само за едно - Борисов и хората му въобще не са имали намерение да спасяват родния жп превозвач. 

Регионалната министърка Виолета Комитова пък след проверка оповести отдавна предизвестената неефективност на пуснатата от ГЕРБ прословута тол система. Чрез нея бившата власт уж трябваше да събира справедливи такси от участници в движението по родните шосета, които най-много рушат пътната мрежа - тежките автомобили. Но се оказа, че най-много пари продължават да прибират от нас чрез винетките за леките автомобили. А определяната като "печатница за пари" от Борисов система едва успява дори да се самоиздържа. И заради калпавите, всъщност лобистки, решения за намаляване на обхвата на платените пътища до 3 хиляди километра и изпиляването до минимум на таксите тя работи на загуба. Обещаните 1,3 милиарда лева приходи се оказаха химера. Макар че всички платихме цената за нейното изграждане.

Не стига само Видовден, а виновните за ужасяващото състояние на държавата трябва да отговарят пред съда и да понесат своите наказания. Но и тези обори също първо трябва да се разчистят.

Ураганът "Кърк" опустоши Западна Европа

автор:Дума

visibility 1190

/ брой: 194

ООН разследва смъртта на мигранти в Атина

автор:Дума

visibility 1305

/ брой: 194

Обвиниха бивш румънски министър, вземал подкупи

автор:Дума

visibility 1194

/ брой: 194

Фалшив Путин съобщи в ефир, че подава оставка

автор:Дума

visibility 1162

/ брой: 194

Сигурен неуспех

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1294

/ брой: 194

100 РЕШЕНИЯ ЗА БЪЛГАРИЯ

автор:Дума

visibility 1249

/ брой: 194

Ще работим за справяне с демографската криза

автор:Юлия Кулинска

visibility 1201

/ брой: 194

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ