19 Април 2025събота08:49 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Инициаторите на бойкота поискаха по-ниски цени за Великден

До този момент нито една от големите вериги не е предложила "Великденска кошница", алармират гражданските организации

/ брой: 72

автор:Дума

visibility 3182

В своя декларация Инициативният комитет за бойкот на търговските вериги подкрепя социалната инициатива на Министерството на земеделието и храните и призовава чуждите търговски вериги да формират "Великденска кошница", в която цените на основни хранителни стоки са сериозно намалени, както преди Великден са намалени в техните държави.
Броени дни пред най-светлия християнски празник Министерството на земеделието и храните започна кампанията "Великденска кошница".
За първи път в България изпълнителната власт предлага подобна социална мярка, разчитаща на добрата воля на търговците и на тяхното желание сами да образуват и контролират цените на основни хранителни стоки.
Отделни супермаркети и малки магазини, предимно в провинцията, вече подкрепиха инициативата, която трябва да приключи на 19 април.
"До този момент обаче нито една от големите търговски вериги не предложи на своите клиенти "Великденска кошница".
И което е най-смущаващото - цените на основни хранителни продукти са нараснали с близо 8%. Парадоксът е, че в собствените си страни чуждестранните вериги имат великденски промоции, докато в България те отказват да се включат в социалната инициатива "Великденска кошница" и така демонстрират скандална липса на съпричастност", пишат инициаторите на бойкота.
Министерството на земеделието и храните декларира, че ще смята за успешен този социален експеримент, ако преди Великден поне не се покачват цените в магазините. Инициативният комитет не споделя тази примиренческа позиция и призовава търговските вериги да формират "Великденска кошница", в която цените на хранителните стоки да бъдат сериозно намалени, както са намалени в Германия и Австрия, отбелязват инициаторите. В противен случай ще смятаме, че чуждите търговски вериги ни третират като "втора категория потребители", което е недопустима дискриминация, срещу която отново ще реагираме с бойкот, се казва в декларацията.

Инициаторите на бойкота поискаха по-ниски цени за Великден

автор:Дума

visibility 2696

/ брой: 72

От 1 май декларираме пред НАП коли, купени в чужбина

автор:Дума

visibility 2541

/ брой: 72

Банкнотите от 20 лв. са най-често фалшифицирани

автор:Дума

visibility 2191

/ брой: 72

При размразено месо трябва да има 2 дати на етикета

автор:Дума

visibility 2626

/ брой: 72

Истината лъсна

автор:Александър Симов

visibility 3179

/ брой: 72

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ