14 Октомври 2024понеделник16:28 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Дела, а не думи

/ брой: 7

автор:Нора Стоичкова

visibility 1049

Нора Стоичкова


Очевидно нещо трябва да се развали докрай, за да се оправи в нашата България. Вчера на заседанието на парламентарната транспортна комисия се чуха ужасяващи данни за състоянието на БДЖ. А от министъра на транспорта Христо Алексиев пък научихме, че влаковете не се подлагат на технически, а на визуален контрол. Т.е. на някой си локомотивите и вагоните му изглеждат визуално добре и хайде - тръгват по дестинациите с живите хора вътре. После всички немеем пред факта, че само за десетина дни имаше 3 тежки аварии с влакове.

Общо 28 запалвания на локомотиви е имало само за последната година. Е, как да е иначе, г-н министър! На око като претегляме визията на това или онова нещо, неприятните изненади в дълбочина са гарантирани.

Конкретни действия и контрол по тях са необходими за успеха на всяка работа. Не може социална услуга като жп транспорта да е последна грижа на държавата и заради икономии да се дават тежки човешки и материални жертви. Частичните решения, немарливостта, счетоводното натъкмяване на сметките води до тежките катастрофи. Евтиното винаги излиза най-скъпо. Стратегия, при това дългосрочна, плюс екшън план с конкретни срокове за изпълнение са нужни на железницата днес. И дела, а не празни приказки.

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

 

Цената на чушките - нагоре с 10% само за седмица

автор:Дума

visibility 133

/ брой: 195

Засякоха опасна маска за Хелоуин

автор:Дума

visibility 124

/ брой: 195

Обсъжда се "Сименс" да осигури турбините за 7-и блок на АЕЦ

автор:Дума

visibility 124

/ брой: 195

Само един кандидат иска да модернизира билетната система на БДЖ

автор:Дума

visibility 132

/ брой: 195

Мицкоски: Със София няма да сравнявам баби и жаби

автор:Дума

visibility 131

/ брой: 195

Недостиг на работна сила в Гърция

автор:Дума

visibility 120

/ брой: 195

Полша временно спира даването на убежище

автор:Дума

visibility 117

/ брой: 195

Накратко

автор:Дума

visibility 131

/ брой: 195

Черната дупка на ББ

автор:Александър Симов

visibility 119

/ брой: 195

Уникален ритуал, насочен към бъдещето

автор:Дума

visibility 139

/ брой: 195

Всички посочват проблемите, ние даваме решенията

автор:Юлия Кулинска

visibility 118

/ брой: 195

100 решения за България

автор:Дума

visibility 118

/ брой: 195

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ