06 Декември 2025събота13:36 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Д-р Десислав Тасков: Завършваме стратегията „Бранд България“, която е Триумфалната арка за туризма в България

автор:Дума

visibility 3954

„Надявам се, че скоро Законът за туроператорите ще влезе на дневен ред за обсъждане на първо четене в парламентарна зала, защото с него не защитаваме само туристическия бранш, но и потребителите.“ Това заяви председателят на Комисията по туризъм в парламента и народен представител от „БСП – ОБЕДИНЕНА ЛЕВИЦА“ д-р Десислав Тасков от международното изложение по туризъм в Париж. Той обясни, че предстои да се съгласуват законови разпоредби с различните министерства, но основата е вече положена.

По негова покана на българския щанд присъства и посланикът на България във Франция Радка Балабанова – Рулева, което допълнително подчерта институционалната подкрепа към усилията за популяризиране на страната ни като туристическа дестинация.

„Следва да завършим стратегията „Бранд България“, която е Триумфалната арка за туризма в България“, подчерта народният представител. По думите му, както в Париж от Триумфалната арка започват всички големи булеварди, така и от стратегията „Бранд България“ ще тръгнат всички основни направления на туризма в страната – културен, балнео и СПА, планински, морски, винен, гурме, приключенски, зимен и екологичен.

Той коментира, че в същината си стратегията представлява цялостната визия за сектора, чрез която България ще демонстрира на чуждестранните туристи и пазари страната като целогодишна атракция.

„Влизането в Шенген и в еврозоната, облекчаването на визовия режим за трети страни трябва да превърнем в предимства, особено в туристическия бранш“, завърши д-р Десислав Тасков.

60% от свинското на пазара е българско

автор:Дума

visibility 1365

/ брой: 229

Освободената шефка на пътната безопасност стана зам.-министър

автор:Дума

visibility 1264

/ брой: 229

Валутните резерви на БНБ са намалели с 3,1%

автор:Дума

visibility 1300

/ брой: 229

За новите реактори в "Козлодуй" трябват още терени

автор:Дума

visibility 1275

/ брой: 229

Путин: Ще вземем Донбас и Новорусия

автор:Дума

visibility 1414

/ брой: 229

65 000 семейства в Кипър ще получат коледни добавки

автор:Дума

visibility 1376

/ брой: 229

Си и Макрон обсъждат допълващи се ползи

автор:Дума

visibility 1492

/ брой: 229

Накратко

автор:Дума

visibility 1314

/ брой: 229

Какво след протестите

автор:Донка Михайлова

visibility 1366

/ брой: 229

Вън простаците от НС!

автор:Нешка Робева

visibility 1460

/ брой: 229

За БГеврозоната

visibility 1263

/ брой: 229

Поколенията и лъжите

автор:Александър Симов

visibility 1402

/ брой: 229

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ