12 Август 2024понеделник22:26 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Да закриваме всичко

/ брой: 35

автор:Деси Велева

visibility 774

Деси ВЕЛЕВА


Да го закрием вече този градски транспорт на София, та да не създава ядове на ръководството на столичното кметство. От месеци слушаме как общината не намира пари за него, как пътниците са намалели, а парите от билети никакви ги няма. Ръководството от ГЕРБ се е запънало да иска пари от държавата, за да запълни дупките, и нищо друго не го интересува. Нищо, освен думата заем. Той е отговорът за всичко - за неплатени заплати, за закъснели сметки към доставчици, за нереформирания сектор, за лошото управление. 

Но, както добре знаем, кредитът е само кръпка. Грозно, временно и нездраво парче, което не решава кардинално проблема. На всичкото отгоре има и неприятната особеност да трябва да се връща. Както трябва да се върне и един 15-милионен кредит към Българската банка за развитие от Центъра за градска мобилност. Кредит, взет преди година и половина заради катастрофалното положение на транспорта, на който му дойде времето да се обслужва. Ако получателят му е очаквал, че за този кратък период секторът ще се възстанови и вноските от 300 000 лева месечно ще станат леснопостижими, то сега се оказа, че много се е самозалъгвал. Или е залъгвал нас, пътниците. 

Това едва ли ще е първият необслужван заем, който ще възникне като проблем за общината. Загуби, кредити, дългове ще се наредят в безкрайна върволица и спасение вече няма да има отникъде. Нито закриването на нощния транспорт, нито студените автобуси, нито разреждането на линиите ще са избавлението.

Така че: да го спират изобщо този досаден и носещ само негативи за управляващите градски транспорт, да се качат хората на колелата и автомобилите си и да спрат да мрънкат по спирките. Пък от ГЕРБ, като не могат да се справят със задълженията си, да опразнят сградата на "Московска" 33. Така съвсем ще им секнат грижите.

111 000 души у нас са на воден режим

автор:Дума

visibility 364

/ брой: 152

Обмислят закон за големите проекти

автор:Дума

visibility 339

/ брой: 152

200 млн. лв. дължи държавата по дела с пътни фирми

автор:Дума

visibility 353

/ брой: 152

Сърбите масово срещу добива на литий

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 152

Албанска партия отлага признаването на българите

автор:Дума

visibility 454

/ брой: 152

Засилен пътен контрол в Гърция

автор:Дума

visibility 380

/ брой: 152

Накратко

автор:Дума

visibility 305

/ брой: 152

Горе сърцето

автор:Марин Милашки

visibility 424

/ брой: 152

Планирана атака с MI6

автор:Боян Чуков

visibility 399

/ брой: 152

Карлос Насар, гордият българин

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 152

Законопроектът, който свали маските

visibility 361

/ брой: 152

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ