30 Януари 2025четвъртък16:41 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД до 15 декември 2024 г.; „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2024 г.; в редакцията на вестника до 20 декември 2024 г. Цени: 12 месеца - 204 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Разкриха причините за влаковата катастрофа

/ брой: 10

автор:Дума

visibility 303

Има поне няколко грешки, защото само с една не може да стане катастрофа, има и поне едно действие против правилата. Това заяви в телевизионния ефир председателят на Синдиката на железничарите към КНСБ Петър Бунев по повод причините за челната катастрофа между товарни влакове край Локорско, при която загинаха двама души, а други шестима бяха ранени. Единият влак е на БДЖ, а другият - на частна компания.
Той бе категоричен, че е невъзможно машинистът да е тръгнал на червен светофар. По-скоро влакът е тръгнал от коловоз без светлинна сигнализация.
Проф. Симеон Ананиев, представител на Асоциацията на железопътните предприятия, и експертът по управление и цифровизация в железопътния транспорт Людмил Иванов обясниха, че най-вероятно единият от влаковете е тръгнал от коловоз на гара Кремиковци, който е невидим за системата за сигурност. Той се използва за претоварване. Композициите се прегарирали на един от коловозите със светофари, за да бъде сигнализирано на другата гара, че влак по трасето в обратна посока не може да тръгне.
„Появи се информация, че вследствие на това, че едната влакова композиция е превозвала скрап, има опасност от радиация при изгаряне на скрапта, но няма никакво замърсяване на въздуха”, обясни кметът на район „Кремиковци” Лилия Донкова.

Само 24% от българите спестяват пари

автор:Дума

visibility 433

/ брой: 19

Заплатите ще се повишат с над 15% през 2025 г.

автор:Дума

visibility 461

/ брой: 19

Скандал в парламента заради "Лукойл Нефтохим"

автор:Дума

visibility 418

/ брой: 19

Берлин ще връща хора от границите?

автор:Дума

visibility 449

/ брой: 19

В Черна гора и РСМ също бойкотират магазините

автор:Дума

visibility 412

/ брой: 19

До десет дни се решава бъдещето на Сърбия

автор:Дума

visibility 423

/ брой: 19

Накратко

автор:Дума

visibility 364

/ брой: 19

Символът на държавата

автор:Александър Симов

visibility 441

/ брой: 19

Транспортна одисея

автор:Барбара Пейчинова

visibility 393

/ брой: 19

Гърчовете на Зеленски

автор:Юри Михалков

visibility 433

/ брой: 19

НПО = Биг бизнес

visibility 359

/ брой: 19

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ