09 Октомври 2024сряда09:02 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Положението е трагично: Трескаво търсим влакове

/ брой: 157

автор:Дума

visibility 880

Министерството на транспорта се допитва до всички големи производители на влакове в Европа дали могат в най-кратки срокове да доставят нов подвижен състав за нуждите на БДЖ. Пазарното проучване, което е започнало миналата седмица, трябва да покаже дали водещите фирми имат налични мотрисни влакове, и дали планират производство до края на годината. Това каза пред "Нова телевизия" транспортният министър Георги Гвоздейков. Той не посочи до кои точно компании са изпратени запитванията. Информация за такава процедура липсва и в Регистъра за обществени поръчки.

По думите му целта е модернизацията на железниците да започне в най-кратки срокове, тъй като подвижният състав, който ще бъде осигурен със средства от Плана за възстановяване, покрива 50% от нуждите на БДЖ. В запитването са посочени базовите характеристики, на които трябва да отговаря подвижният състав, за да е съвместим с българската жп мрежа. Целта е това да са влакове от ново поколение, които държавата може да придобие в спешен порядък още преди доставките по ПВУ, обясни още Гвоздейков.

"Топлофикация София" е единствената губеща топлофикация в света

автор:Дума

visibility 744

/ брой: 191

Властта спешно отпусна пари за земеделци и животновъди

автор:Дума

visibility 803

/ брой: 191

У нас можело да се съхранява отработеното ядрено гориво до 2032 г.

автор:Дума

visibility 694

/ брой: 191

Българите най-често изолират дома си, за да пестят ток

автор:Дума

visibility 755

/ брой: 191

Салвини обвини ЕК в "екотероризъм"

автор:Дума

visibility 724

/ брой: 191

Социалистите в Гърция избират нов лидер

автор:Дума

visibility 698

/ брой: 191

"Хизбула": Няма място за Израел в региона

автор:Дума

visibility 798

/ брой: 191

Накратко

автор:Дума

visibility 1009

/ брой: 191

Кървава годишнина

автор:Юри Михалков

visibility 726

/ брой: 191

Контрол

автор:Барбара Пейчинова

visibility 898

/ брой: 191

50 нюанса тъпо

visibility 718

/ брой: 191

Млада вълна срещу обичайните заподозрени в 23 МИР

автор:Дума

visibility 797

/ брой: 191

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ