31 Юли 2024сряда21:33 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Борисов прави първи копки на незаконни пътища

Едва 120 метра от новата отсечка на магистрала "Хемус" имат разрешително за строеж

/ брой: 166

автор:Ралица Николова

visibility 1571

Бойко Борисов може да бъде записан в книгата на рекордите "Гинес" с това, че прави първа копка на най-късата магистрална отсечка в историята. Едва 120 метра от новия участък от АМ "Хемус" край Шумен имат разрешително за строеж. Останалите близо 7,5 км все още не са узаконени като трасе на магистралата и изграждането им едва ли ще започне до края на тази година.
Въпреки това преди няколко дни Борисов и министрите Дянков и Плевнелиев тържествено направиха първата копка на участъка от Шумен до Белокопитово и се обявиха за единственото правителство, което строи законни магистрали.
Премиерът и регионалният министър бяха уличени в лъжа от бившия министър-председател Станишев и бившия зам.-министър Димчо Михалевски. Те обясниха пред журналисти вчера, че узаконените 120 метра от новия участък са всъщност част от отсечката на "Хемус", завършена и пусната в експлоатация от предишния кабинет. Сегашното правителство все още не е направило нищо, свързано със строителството на магистралата, натърти Станишев. По думите му незаконна е и цялата магистрала "Люлин" - най-голямата гордост на Бойко Борисов. Без приключили процедури за узаконяване е и лот 2 на "Тракия".
По закон всички новопостроени участъци трябва да бъдат заснети и описани в картите на кадастъра. Тези магистрали обаче все още не са, заяви Станишев. Той е убеден, че, за да угодят на Борисов и Плевнелиев, институциите са нарушили закона и са издали разрешение за експлоатация на тези пътища.
Правим фактите достояние не защото някой е против магистралите. Вече втора година освен думи няма никакви конкретни резултати, коментира Димчо Михалевски. Той предупреди, че новият участък от магистрала "Хемус" ще излезе най-скъпият в историята - над 6 млн. лева на километър.

Гръцки бизнесмен с интерес към "Лукойл Нефтохим"

автор:Дума

visibility 666

/ брой: 144

Бизнес средата у нас се влошава

автор:Дума

visibility 605

/ брой: 144

Над 4,3 млн. са жилищата у нас

автор:Дума

visibility 608

/ брой: 144

Расте напрежението във Венецуела

автор:Дума

visibility 664

/ брой: 144

Протести в Сърбия срещу добива на литий

автор:Дума

visibility 705

/ брой: 144

Брюксел се сближава с Виетнам

автор:Дума

visibility 620

/ брой: 144

ЕС гласи нови мерки срещу Унгария

автор:Дума

visibility 672

/ брой: 144

Дясната киселина

автор:Александър Симов

visibility 718

/ брой: 144

Кой ще въведе контрол

visibility 661

/ брой: 144

Заканата на Ердоган

автор:Юри Михалков

visibility 702

/ брой: 144

В капана на екстремните жеги

автор:Дума

visibility 663

/ брой: 144

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ