17 Октомври 2024четвъртък14:53 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Трен(д)

/ брой: 179

автор:Наталия Гергова

visibility 2192

"Дядо Йоцо чу с трепет първите писъци на свирката на паравоза, трещенето на колелата по релсите. Пищеше и трещеше "българската железница"! Той сякаш оживя, възроди се.
Отиваше редовно на скалата, щом наближаваше часът на влака, за да чуе свирката и да погледа българската железница как фучи из устието.
Железният път се свързва в мислите му с понятието за свободна България. Той му говореше с гърмежа си ясно за новото, за "българското" време..."
И какво остана от свободна България? Какво остана от паравоза? Само една абревиатура - БДЖ. И парата в свирката. Ей това остана от българската железница.
А Бойко Борисов предложи "БДЖ Товарни превози" на банката кредитор срещу дълга за новите мотриси "Дезиро". Заради някакви си 300 млн. лева дава бизнес, който държи пазарен дял от 75%. Е, друг е въпросът, че банката надали ще предпочете товарни вагони, вместо пари.
Обаче Борисов нарече сделката за мотрисите "уникална по своята глупост". Ами да, откъде-накъде любимият му български народ ще се вози в нови влакове или даже въобще за какво са му влакове. Ако толкова му се вози, има един царски паравоз, който е още от времето на дядо Йоцо. Викат му още атракционен. То, след всички уникални по своята глупост действия, на които станахме свидетели напоследък, пътуването с влак наистина ще се превърне в атракция.
Защото премиерът пред трена предпрочита тренда. И по никакъв начин не свързва железния път с понятието "свободна България".
 

МО недопустимо наруши закона

автор:Дума

visibility 128

/ брой: 198

Румен Радев поиска основен анализ на трагедията с авиокатастрофата

автор:Дума

visibility 156

/ брой: 198

Съюзът на съдиите се обяви против избора на Сарафов

автор:Дума

visibility 140

/ брой: 198

Предлагаме инвестиции, които ще задвижат икономиката

автор:Дума

visibility 162

/ брой: 198

61% от питейната вода у нас се губи

автор:Дума

visibility 139

/ брой: 198

При цените на храните има възходяща есенна тенденция

автор:Дума

visibility 152

/ брой: 198

До 5 млн. евро глоба за спекулативни цени на храните в Гърция

автор:Дума

visibility 156

/ брой: 198

Харчим по 400 лв. на "Черен петък"

автор:Дума

visibility 127

/ брой: 198

ЕК частично замразява пари за Румъния

автор:Дума

visibility 125

/ брой: 198

РСМ и Албания с паралелни академии

автор:Дума

visibility 162

/ брой: 198

Българска следа в ДДС схема в Гърция

автор:Дума

visibility 133

/ брой: 198

Накратко

автор:Дума

visibility 150

/ брой: 198

Сбъркана държава

автор:Александър Симов

visibility 138

/ брой: 198

Поне в една класация сме първи. Уви, не е за хвалене

visibility 168

/ брой: 198

Срамен футбол

автор:Дума

visibility 137

/ брой: 198

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ