26 Ноември 2025сряда05:25 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ за 2026 година. Можете да се абонирате в: „Български пощи“ АД до 15 декември 2025 г., „Доби прес“ ЕООД до 28 декември 2025 г., в редакцията на вестника до 20 декември 2025 г. Каталожен номер 6. Цени: 12 месеца - 149 € / 291,42 лв., 6 месеца - 75 € / 146,69 лв., 3 месеца - 40 € / 78,23 лв., 1 месец - 14 € / 27,38 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Неков: Храните второ качество са корпоративен расизъм срещу българите

автор:Дума

visibility 2378

"Европейският съюз е единен пазар, в който има еднакви задължения за всички производители. Лошите храни рефлектират в лошо обществено здраве. Силно вярвам, че България не трябва да стои в очакване, затова призовавам Българската агенция по безопасност на храните за приключване на анализите в кратки срокове, за да стане ясно кой в Европа ни третира като втора ръка европейци." Това заяви в пленарна зала евродепутатът Момчил Неков относно доклада "Храни и фуражи, правила относно здравеопазването на животните и хуманното отношение към тях, здравето на растенията и продукти за растителна защита". Според Неков храни второ качество за източноевропейците представляват корпоративен расизъм и той трябва да спре. "В центъра на политиките на Европейския съюз трябва да бъдат европейските граждани и тяхното здраве и право на информиран избор. Това включва както качеството на храните и хранителната безопасност, така и съображенията, свързани с отглеждането и разпространението на ГМО, срещу което мнозинството българи и европейци застават твърдо", изтъкна евродепутатът от БСП. "В този контекст смятам за унизително поведението на производителите, които изпращат храни с по-лоши показатели на потребителите в Централна и Източна Европа", отбеляза Неков. Българският евродепутат също така заяви, че има нужда от повече контрол и наказателни мерки срещу нарушителите в името на здравето на европейците. Момчил Неков стартира кампанията "Да защитим българския вкус", чиято цел е запазването и популяризирането на традиционните български храни и продукти, както и тяхната защита чрез европейските механизми за географски означения. Чрез кампанията си евродепутатът се опитва да помогне българските продукти да се търсят, купуват и произвеждат повече. "Борбата срещу корпоративния расизъм може да бъде водена от нас, българите, като потребители. България и българите заслужаваме повече", заяви в заключение евродепутатът социалист.

Пуснаха последната златна монета в лева

автор:Дума

visibility 767

/ брой: 221

Готвят реформа в системата за хората с увреждания

автор:Аида Паникян

visibility 797

/ брой: 221

За 3 месеца държавата плаща над 300 000 лв. за бавно правосъдие

автор:Дума

visibility 753

/ брой: 221

При ремонт на пътя няма да се мери средна скорост

автор:Дума

visibility 908

/ брой: 221

БАБХ и БАИ са с нови шефове

автор:Дума

visibility 717

/ брой: 221

Оранжерийните производители очакват поскъпване догодина

автор:Дума

visibility 5033

/ брой: 220

Киев с „червени линии“ за мирни преговори

автор:Дума

visibility 680

/ брой: 221

Наследник на Додик спечели изборите

автор:Дума

visibility 699

/ брой: 221

Словенците казаха "Не" на евтаназията

автор:Дума

visibility 802

/ брой: 221

Накратко

автор:Дума

visibility 648

/ брой: 221

Врата в полето ли е?

автор:Аида Ованес

visibility 713

/ брой: 221

Пет етапа на загубата

visibility 775

/ брой: 221

България - Елдорадо за големия минен бизнес

автор:Димитър Събев

visibility 778

/ брой: 221

Страна, в която златото е култура

visibility 693

/ брой: 221

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ