16 Октомври 2024сряда22:42 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Дела, а не думи

/ брой: 7

автор:Нора Стоичкова

visibility 1059

Нора Стоичкова


Очевидно нещо трябва да се развали докрай, за да се оправи в нашата България. Вчера на заседанието на парламентарната транспортна комисия се чуха ужасяващи данни за състоянието на БДЖ. А от министъра на транспорта Христо Алексиев пък научихме, че влаковете не се подлагат на технически, а на визуален контрол. Т.е. на някой си локомотивите и вагоните му изглеждат визуално добре и хайде - тръгват по дестинациите с живите хора вътре. После всички немеем пред факта, че само за десетина дни имаше 3 тежки аварии с влакове.

Общо 28 запалвания на локомотиви е имало само за последната година. Е, как да е иначе, г-н министър! На око като претегляме визията на това или онова нещо, неприятните изненади в дълбочина са гарантирани.

Конкретни действия и контрол по тях са необходими за успеха на всяка работа. Не може социална услуга като жп транспорта да е последна грижа на държавата и заради икономии да се дават тежки човешки и материални жертви. Частичните решения, немарливостта, счетоводното натъкмяване на сметките води до тежките катастрофи. Евтиното винаги излиза най-скъпо. Стратегия, при това дългосрочна, плюс екшън план с конкретни срокове за изпълнение са нужни на железницата днес. И дела, а не празни приказки.

 


Последвайте или харесайте в-к "ДУМА" във ФЕЙСБУК   --> ТУК <--

Споделяйте нашите публикации.

 

 

 

 

Еврото ни трябва, колкото тумор в мозъка

автор:Дума

visibility 805

/ брой: 197

Световният дълг е на път да надхвърли 100 трлн. долара

автор:Дума

visibility 643

/ брой: 197

БДЖ планира повече връзки между Северна и Южна България

автор:Дума

visibility 712

/ брой: 197

ЕК с нови правила за мигрантите

автор:Дума

visibility 700

/ брой: 197

Ескалира напрежението между Сеул и Пхенян

автор:Дума

visibility 704

/ брой: 197

Дипломатическа война между Индия и Канада

автор:Дума

visibility 799

/ брой: 197

Накратко

автор:Дума

visibility 994

/ брой: 197

Да се ядосаме!

автор:Юлия Кулинска

visibility 833

/ брой: 197

Знаем проблемите, имаме експертите и решенията

автор:Дума

visibility 743

/ брой: 197

Аз съм десницата на левицата!

автор:Дума

visibility 724

/ брой: 197

Опит пореден

автор:Евгени Гаврилов

visibility 835

/ брой: 197

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ