13 Септември 2024петък02:10 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Реконструират Бетонния мост в Пловдив за 6 месеца

/ брой: 113

автор:Дума

visibility 3803

Национална компания „Железопътна инфраструктура“ започна реконструкцията на т.нар. Бетонен мост в Пловдив. Тя ще продължи 6 месеца, като през това време се предвижда мостът да бъде съборен и изграден наново, така че да бъде достатъчно висок за новата контактна мрежа на влаковете, които ще минават под него.
Очаква се ремонтът да предизвика хаос в града, тъй като съоръжението свърза центъра на града с район "Южен". Също от 15 юли общината въвежда и временна организация на движението и промяна в маршрутите на няколко автобусни линии с номера 1, 11, 27 и 36. В средата на юни пък ще бъде спряно напълно и движението на влаковете под моста за 40 дни.
Освен моста и контактната мрежа, ще бъдат подменени и релсите под него. Реконструкцията на съоръжението е част от проекта за „Развитие на жп възел Пловдив“, който се финансира със средства от Механизъм за свързване на Европа.
Срокът за изграждане на конструкцията на съоръжението и привързване към съществуващите рампи е до 6 месеца от датата на въвеждане на временната организация за движение, посочват още от НКЖИ.

Жълт код за интензивни валежи с гръмотевици в петък

автор:Дума

visibility 86

България е най-бедната страна в ЕС, а с най-скъпата храна

автор:Дума

visibility 491

/ брой: 174

БАБХ проверява спешно столове и бюфети в училищата

автор:Дума

visibility 536

/ брой: 174

Търговският дефицит расте с близо една трета към края

автор:Дума

visibility 435

/ брой: 174

Производството на ток у нас намалява

автор:Дума

visibility 537

/ брой: 174

Скопие ще преговаря, но като член на ЕС

автор:Дума

visibility 605

/ брой: 174

Няма нужда от търговска война

автор:Дума

visibility 610

/ брой: 174

Лондон свива помощите за горива през зимата

автор:Дума

visibility 502

/ брой: 174

Накратко

автор:Дума

visibility 1707

/ брой: 174

Комедиантът

автор:Александър Симов

visibility 1505

/ брой: 174

Геноцид

автор:Барбара Пейчинова

visibility 1776

/ брой: 174

Има ли шанс Харис?

автор:Таня Глухчева

visibility 1135

/ брой: 174

Съдебната реформа – абсолютно безпредметен израз

visibility 487

/ брой: 174

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ