20 Юни 2024четвъртък02:54 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Реконструират Бетонния мост в Пловдив за 6 месеца

/ брой: 113

автор:Дума

visibility 722

Национална компания „Железопътна инфраструктура“ започна реконструкцията на т.нар. Бетонен мост в Пловдив. Тя ще продължи 6 месеца, като през това време се предвижда мостът да бъде съборен и изграден наново, така че да бъде достатъчно висок за новата контактна мрежа на влаковете, които ще минават под него.
Очаква се ремонтът да предизвика хаос в града, тъй като съоръжението свърза центъра на града с район "Южен". Също от 15 юли общината въвежда и временна организация на движението и промяна в маршрутите на няколко автобусни линии с номера 1, 11, 27 и 36. В средата на юни пък ще бъде спряно напълно и движението на влаковете под моста за 40 дни.
Освен моста и контактната мрежа, ще бъдат подменени и релсите под него. Реконструкцията на съоръжението е част от проекта за „Развитие на жп възел Пловдив“, който се финансира със средства от Механизъм за свързване на Европа.
Срокът за изграждане на конструкцията на съоръжението и привързване към съществуващите рампи е до 6 месеца от датата на въвеждане на временната организация за движение, посочват още от НКЖИ.

Още няма консенсус за Фон дер Лайен

автор:Дума

visibility 394

/ брой: 114

Масови призиви за оставка на Нетаняху

автор:Дума

visibility 402

/ брой: 114

Западът вижда в Китай заплаха, а не партньор

автор:Дума

visibility 374

/ брой: 114

Канзас заведе дело срещу "Пфайзер"

автор:Дума

visibility 332

/ брой: 114

Без надежда

автор:Александър Симов

visibility 375

/ брой: 114

Между образованието и бедността

автор:Аида Паникян

visibility 353

/ брой: 114

Нормално ли ви е?

visibility 392

/ брой: 114

Политкоректност

автор:Марин Милашки

visibility 338

/ брой: 114

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ