26 Юли 2024петък21:56 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Офроуд в града

/ брой: 271

автор:Светлана Велева

visibility 1594

Блъсканица, задушлив въздух, застопорени прозорци, усещане за офроуд - заради карането с голяма скорост през дупки. Нещо като каруца с диви коне, но с покрито купе, а "кочияшът" нерядко пуши. Обикновено си правостоящ в смущаваща близост с останалите пасажери. Внезапното спиране пък поддържа адреналина. Понякога вратата не може да се затвори заради напиращите да се включат в авто ралито, но шофьорът е щедър и приканя да влезем навътре. Да, за маршрутките иде реч. Една болезнено позната картина по темата "15 минути страх и си у дома".
Въпреки множеството аномалии, от агенция "Автомобилна администрация" отричат да има нещо нередно. Според започнала проверка нарушения засега не са открити. Е, ако при толкова явни рискове за пътниците нарушения няма, ДАИ да вземе да се закрие. В предишни години, пак при проверки на ДАИ, бяха установени множество нарушения. От агенцията заявиха, че маршрутките в София продължават да нарушават всички правила по отношение на останалите участници в движението, както и тези за превоз на пътници. Най-честите нарушения бяха техническата неизправност - масово страничната плъзгаща се врата е била запечатана, за да се осигури повече място, а пътниците се качват и слизат през предната врата. Самите коли често са раздрънкани и прозорците не се отварят. Шофьорите пък масово били с неизправни или липсващи документи. Качват твърде много правостоящи и застрашават живота на пътниците, е друга констатация. Заради това от движение бяха спрени няколко микробуса. 
Ако сега няма нарушения, да разбираме ли, че всички тези неща вече ги няма? Или те вече не се смятат за нарушения? Безспорно такъв транспорт е нужен - защото е сравнително евтин, осигурява пряк превоз до места, където градски транспорт понякога няма. Но също така е нужно да се подобри качеството, поне дотолкова, че да не застрашава пътниците.

 

България пак се размина с нови влакове

автор:Дума

visibility 570

/ брой: 141

Най-опасният пожар са некадърниците с власт

автор:Дума

visibility 589

/ брой: 141

КЗК даде зелена светлина на БАКБ да купи Токуда банк

автор:Дума

visibility 471

/ брой: 141

Военен съюз срещу Иран

автор:Дума

visibility 513

/ брой: 141

ЕК заведе три дела срещу България

автор:Дума

visibility 549

/ брой: 141

Гърция екстрадира българин в САЩ

автор:Дума

visibility 500

/ брой: 141

Германия отказва войници и оръжия срещу Русия

автор:Дума

visibility 519

/ брой: 141

Идеята

автор:Стефан Продев

visibility 539

/ брой: 141

Душевна нищета

visibility 515

/ брой: 141

Блед символ

автор:Евгени Гаврилов

visibility 532

/ брой: 141

Строителни илюзии

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1208

/ брой: 140

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ