14 Август 2024сряда13:49 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Ил-112В извърши първия си полет

/ брой: 66

автор:Дума

visibility 1732

Най-новият и първият изцяло разработен в съвременна Русия военнотранспортен самолет Ил-112В, извърши първия си полет на 30 март т.г. от летището на Воронежкия авиостроителен завод.

Полетът е продължил 45 минути, а Ил-112В е бил съпровождан от самолет-лаборатория Ил-114ЛЛ. Командир на екипажа е бил шеф-пилотът от Обединената авиостроителна корпорация, героят на Русия, Николай Куимов. Значимостта на събитието бе отбелязана от присъствието на вицепремиера Юрий Борисов, който отговаря за военнопромишления комплекс. Преди полета в продължение на почти два месеца Ил-112В извършваше комплекс от летищни изпитания, пробези по пистата без отделяне от нея или с частично отделяне, за да изпита всички необходими системи. В самолета са използвани само руски детайли и агрегати, включително газотурбинните двигатели, които допреди събитията от 2014 г. се внасяха от Украйна. Програмата за създаването на Ил-122В се разглежда от руснаците и като импортозаместваща, защото досега този тип техника беше или на украинския производител "Антонов", или като двигатели се предлагаха аналози от САЩ и Западна Европа.

Ил-122В се класифицира като лек транспортен самолет, способен да пренася до 5 т товари или 44 души на разстояние до 1200 км. Той трябва да замени остарелите самолети Ан-26 в руската военнотранспортна авиация, която сега експлоатира над 170 такива машини. По предварителни данни руската машина превъзхожда два пъти по транспортна ефективност, създадения в СССР Ан-26. 

Общата потребност във военния и гражданския сектор от Ил-112 се оценява на 300 машини.

 

Хората на Кьовеши влязоха в "Булгартрансгаз"

автор:Дума

visibility 187

/ брой: 154

Нивите поскъпнаха повече от два пъти за 7 години

автор:Дума

visibility 212

/ брой: 154

Митниците монтират суперскенери по границата

автор:Дума

visibility 215

/ брой: 154

Българският износ изостава с 6% на полугодието

автор:Дума

visibility 198

/ брой: 154

Банди вилнеят в Дания и Швеция

автор:Дума

visibility 224

/ брой: 154

Потушени са повечето пожари в РС Македония

автор:Дума

visibility 219

/ брой: 154

Нов руски командващ за Курска област

автор:Дума

visibility 181

/ брой: 154

Накратко

автор:Дума

visibility 333

/ брой: 154

Лявото обединение и неговите душмани

автор:Александър Симов

visibility 252

/ брой: 154

Вакханален танц

автор:

visibility 233

/ брой: 154

Бойното кръщение на военноморския ни флот

автор:Дума

visibility 221

/ брой: 154

Що е ляво и има ли то почва у нас?

visibility 226

/ брой: 154

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ