06 Февруари 2025четвъртък00:35 ч.

АБОНАМЕНТ:

АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg АБОНАМЕНТ за онлайн изданието на вестник „ДУМА“ в PDF формат - в редакцията или на имейл abonament@duma.bg: 12 месеца - 105 лв., 6 месеца - 55 лв., 3 месеца - 30 лв., 1 месец - 10 лв. АБОНАМЕНТ за вестник „ДУМА“ 2025 година - каталожен номер 6: „Български пощи“ АД; „Доби прес“ ЕООД ; в редакцията на "ДУМА". Цени: 9 месеца - 153 лв., 6 месеца - 102 лв., 3 месеца - 51 лв., 1 месец - 18 лв. За повече информация тел. 02 9705 203 и 02 9705 216 отдел „Разпространение” на в-к ДУМА на ул. „Позитано” 20 А. E-mail: abonament@duma.bg

Няколко думи

Има ли машинист в локомотива

/ брой: 203

автор:Мая Йовановска

visibility 6731

"Реформите" за подобряване състоянието на БДЖ отдавна дават своите "добри" резултати. От липсата на достатъчно влакове, през безумните закъснения и претъпканите мръсни вагони до инцидентите със запалвания и даже онзи показателен случай, дето пътници бутаха мотрисен влак на излизане от Пловдив заради липсата на напрежение в мрежата. Безумието комай стигна връхната си точка онзи ден, когато влак, возещ шефовете на БДЖ, аварира при гара Роман. И заради това "уважаемото" ръководство на железниците закъсняло с час за среща в Горна Оряховица, тъй като локомотивът на бързия влак от София за Варна се повредил.
Наистина щеше да е смешно, ако не беше тъжно. Поредица от министри и висши държавни служители обявяваха за свой приоритет вдигането на БДЖ на крака. А през това време железницата потъваше все повече и по-надълбоко. Поради различни причини, но най-вече заради регулярното "прочистване" на специалистите по всички възможни нива на БДЖ и назначаването на колонии от калинки. Още по-тъжното е, че състоянието на железопътния ни превозвач е показателно и за дереджето на цялата държава.
Все повече се налага реторичният въпрос има ли адекватен машинист, който да управлява БДЖ? А има ли такъв, който да води адекватно влака на държавата?

Данъците няма да се променят през тази година

автор:Дума

visibility 2422

/ брой: 23

Очакват пик в цените на храните през март

автор:Дума

visibility 2391

/ брой: 23

"Газпром" закрива бензиностанциите си у нас

автор:Дума

visibility 2475

/ брой: 23

Фокусите свършиха, трябва да се стягат коланите

автор:Дума

visibility 2457

/ брой: 23

Отложиха митата за Мексико и Канада

автор:Дума

visibility 2434

/ брой: 23

Санторини се тресе, над 6000 евакуирани

автор:Дума

visibility 2298

/ брой: 23

Салвадор приема от САЩ "опасни престъпници"

автор:Дума

visibility 2214

/ брой: 23

Тръмп поиска украинските редки метали

автор:Дума

visibility 2414

/ брой: 23

Синдромът на лакея

автор:Александър Симов

visibility 2457

/ брой: 23

Трябва нов рестарт

/ брой: 23

Чак сега го осъзнават

visibility 2449

/ брой: 23

МОЯТ ПЛАН: ЗА СИЛНА БСП! ЗАЕДНО!

автор:Дума

visibility 2480

/ брой: 23

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ