28 Август 2024сряда21:04 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Експерти:

Столичният градски транспорт се води към фалит

/ брой: 139

автор:Дума

visibility 1434

За риск столичният градски транспорт да бъде доведен до фалит до шест месеца предупредиха от Европейския център за транспортни политики (ЕЦТП). Според Диана Русинова сигурността на возещите се с него е също под сериозен въпрос.
От 1 юли Столичната община е повишила средната скорост на градския транспорт по определи линии. Според специалисти от центъра това е изключително опасно, като се има предвид, че вътре се возят между 50 и 100 души. "Искаме да попитаме Столична община дали тази промяна е съобразена с интензивността на трафика, скоростта на движение, пътните условия, спецификата на автобусите и редовните линии по градския транспорт, в които се допуска превоз на правостоящи пътници“, попитаха експертите. Според тях шофьорите на автобусните превозвачи са подложени на огромно напрежение, тъй като според статистиката има 830 автомобила на 1000 души, а и инфраструктурата също не е добра.
„Човек трудно би издържал повече от три часа работа при такива условия. Никой не питал шофьорите как ще им повлияе това увеличение на скоростта“, заяви Ангел Попов от ЕЦТП.
Русинова обясни, че по линиите на градския транспорт в столицата се движат нископодови градски автобуси. По периферията на града, където е възможно да се вдигнат скорости над 50 км/ч., от европейския център са насърчавали да се използват нископодови крайградски автобуси – разликата е, че те са оборудвани и с колани. Те са значително по-безопасни и позволяват такива скорости, допълни тя.

РСМ гласи закриване на смесената комисия

автор:Дума

visibility 509

/ брой: 164

Руските части напредват в Донбас

автор:Дума

visibility 549

/ брой: 164

Арестът на Дуров удължен с още 48 часа

автор:Дума

visibility 503

/ брой: 164

Пожари край Цариброд и Пирот

автор:Дума

visibility 505

/ брой: 164

НБУ не е АОНСУ

автор:Александър Симов

visibility 592

/ брой: 164

Измамната работа

автор:Аида Паникян

visibility 521

/ брой: 164

Тормоз над гражданите

visibility 504

/ брой: 164

Как "Тему" и "Шейн" завладяха пазара

автор:Дума

visibility 543

/ брой: 164

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ