13 Септември 2024петък01:00 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Потребителите - най-недоволни от транспортните услуги

/ брой: 137

автор:Дума

visibility 2577

Българските потребители се оплакват основно от проблеми в транспортния сектор, каза директорът на Европейски потребителски център Албена Палпурина на представяне на отчет за работата на центъра. За първите пет месеца на годината са получени 210 жалби и запитвания, а за цялата 2009 г. те са били 466. Сред другите проблеми са нелоялни търговски практики при мобилните оператори и в туристическия сектор, като основно жалбите са към авиокомопании, обясни Палпурина.
От центъра съветват потребителите да се запознаят добре с правата си, преди да пътуват у нас или в чужбина - важно е притежанието на здравноосигурителна книжка или европейска здравна карта, както и внимание с условията по роуминга. Не трябва да се забравя, че всяка стока има гаранция от 2 години в целия ЕС, независимо от гаранцията, която ни дават в магазина. От Комисията за защита на потребителите (КЗП) съобщиха, че вече са получили първите сигнали в приемните си по морето. Туристите са алармирали за семеен хотел по Южното Черноморие, който не обявява цените на нощувките, и заведение на север от Бургас, което не предоставя менюто си при заплащане на сметката. Оплаквали са се и от магазин, който не издава касова бележка.
Допълнителните седем пункта на КЗП са разкрити специално за летния сезон във Варна, Бургас, Созопол и Приморско, Албена, Златни пясъци и Слънчев бряг. В тях през целия летен сезон туристите може да подават сигнали и да получават консултации, ако се съмняват, че правата им са нарушени.

Жълт код за интензивни валежи с гръмотевици в петък

автор:Дума

visibility 86

България е най-бедната страна в ЕС, а с най-скъпата храна

автор:Дума

visibility 491

/ брой: 174

БАБХ проверява спешно столове и бюфети в училищата

автор:Дума

visibility 536

/ брой: 174

Търговският дефицит расте с близо една трета към края

автор:Дума

visibility 435

/ брой: 174

Производството на ток у нас намалява

автор:Дума

visibility 537

/ брой: 174

Скопие ще преговаря, но като член на ЕС

автор:Дума

visibility 605

/ брой: 174

Няма нужда от търговска война

автор:Дума

visibility 610

/ брой: 174

Лондон свива помощите за горива през зимата

автор:Дума

visibility 502

/ брой: 174

Накратко

автор:Дума

visibility 1707

/ брой: 174

Комедиантът

автор:Александър Симов

visibility 1505

/ брой: 174

Геноцид

автор:Барбара Пейчинова

visibility 1776

/ брой: 174

Има ли шанс Харис?

автор:Таня Глухчева

visibility 1135

/ брой: 174

Съдебната реформа – абсолютно безпредметен израз

visibility 487

/ брой: 174

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ