03 Септември 2024вторник11:46 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Няколко думи

Дано не е късно

/ брой: 88

автор:Мая Йовановска

visibility 5883

Изглежда и НКЖИ (държавната компания, която отговаря за железния път) върви по пътя на БДЖ. Синдикатите в дружеството поискаха оставката на ръководството и го нарекоха некомпетентно. Определиха действията му като неадекватни. Ръководството нямало никакво желание да види проблемите в бранша и намерение да ги решава. Железничарите определят управлението на компанията като непрофесионалното и най-лошото - създавали се условия и предпоставки за влошаване и застрашаване безопасността на превозите.
Как да е иначе, след като един от основните проблеми в милата ни родина продължават да са калинките. Послушните бръмбари, които биват намествани по ръководни позиции, верни на господарите си.
Макар че всяко поредно правителство в последните години обявяваше железопътния транспорт за приоритет и обещаваше да спаси железницата, положението става все по-лошо. Реално сме свидетели на пълна абдикация на властта от БДЖ. Липса на влакове, на резервни части, стари и мръсни вагони, най-малко пътници от 50 години насам, най-много закъснения, недостатъчно персонал, лоши условия на труд...
В началото на миналата година имаше призив да се спаси железницата, защото след 3 или 6 месеца вече ще е късно. От тогава нищо, ама нищо съществено не е свършено. Дано вече не е късно!

ЦИК блокирана от двете ДПС

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

Няма да допуснем саботаж и блокиране работата на БСП

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

Лагерите на Доган и на Пеевски блокираха работата на ЦИК

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

Президентът назначи Къдринка Къдринова за член на СЕМ

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

НАП закрива банковите гишета в офисите си

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

44% от българите не могат да си позволят едноседмична почивка

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

Масови проверки на стоки и услуги за учениците

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

ЕС предупреди Скопие да не зарязва Коридор 8

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

Успехи на несистемни партии в Германия

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

Израел потърсил Русия за заложниците

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

Накратко

автор:Дума

visibility 0

/ брой: 168

Истинската битка в БСП

автор:Александър Симов

visibility 0

/ брой: 168

Граждански дълг

автор:Барбара Пейчинова

visibility 0

/ брой: 168

Остриетата на неолиберализма - дисекция в няколко подточки

visibility 0

/ брой: 168

При кого отива властта?

автор:Мартин Карбовски

visibility 0

/ брой: 168

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ