27 Април 2024събота03:51 ч.

ВРЕМЕТО:

Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево. Днес над Северна България ще се развива купесто-дъждовна облачност и на много места ще превали краткотраен дъжд, придружен с гръмотевици, има условия за градушки. Повишена вероятност за изолирани интензивни явления има до сутринта в западните райони, а около и след обяд в централната и източната част на Северна България. От северозапад ще продължи да прониква относително хладен въздух. Температурите ще се понижават и максималните ще са от 26°-27° в северозападните до 34°-35° в югоизточните райони, където вятърът все още ще е от юг; там ще бъде почти без валежи, предимно слънчево.

Безсилие

/ брой: 82

автор:Евгени Гаврилов

visibility 1118

Както изглежда, властта се опитва да ни пробута поредната безумна идея. Този път става дума за намеренията на новата агенция за пътна безопасност шофьорите да преминават през физически и психологически тестове, след като навършат 60 години. Според председателя на структурата Малина Крумова след 60-годишна възраст книжките не трябва да са безсрочни. Подобните предложения само показват безсилието на властта пред сериозен проблем, какъвто е безопасността по пътищата. За неговото решаване се тръгва по силата на най-малкото съпротивление - да се намалят участниците в движението по един дискриминационен критерий - възраст. Както беше казал един мустакат чичко: има човек - има проблем, няма човек - няма проблем.

Все още не се знае дали ще бъдат въведени подобни ограничения, защото на всички е ясно, че МВР има далеч по-големи проблеми. От КАТ отчитат все по-голям брой на дрогирани шофьори. Средно за седмица засичат 3-7 водачи - все млади хора, употребили наркотични вещества или техни аналози. 

А 60-годишните още работят. Вече са развили опита и рефлексите, които липсват на младите и нахакани шофьори. Не се е чуло да се дрогират. Ами какво ще правят професионалните шофьори на предпенсионна възраст, дето е с тенденция да стане 65 г.? Изобщо, нормотворческата активност на агенцията е съмнителна, ако не и смешна. Тя се роди след жестоката катастрофа край Своге, при която загинаха 20 души. Намеренията са тя да контролира контролиращите - т. е. ведомствата, които имат отношение към пътната безопасност и също са с контролни функции, и да координира действията им. За пътната безопасност отговарят 5 министерства, с други централни институции бройката им става 11. С новата агенция институциите станаха 12. Това се оказа поредната безполезна бюрократична структура, която само ще харчи бюджетни пари, без от това да има ефект. Да му мислят 60-годишните.

13 зърнари са взели 52 млн. лв. субсидии

автор:Дума

visibility 436

/ брой: 80

Войната в Украйна удвои приходите на ВМЗ-Сопот

автор:Дума

visibility 457

/ брой: 80

Хващат най-много негодни банкноти от 10 лева

автор:Дума

visibility 409

/ брой: 80

ВМРО-ДПМНЕ води на първия тур

автор:Дума

visibility 436

/ брой: 80

Расте напрежението между САЩ и Китай

автор:Дума

visibility 497

/ брой: 80

Педро Санчес подава оставка?

автор:Дума

visibility 430

/ брой: 80

Накратко

автор:Дума

visibility 358

/ брой: 80

По български

автор:Евгени Гаврилов

visibility 493

/ брой: 80

15 сергии

автор:Таня Глухчева

visibility 492

/ брой: 80

Хем най-бедни, хем богаташи...

visibility 435

/ брой: 80

Абсурдът "Боташ"

автор:Румен Овчаров

visibility 430

/ брой: 80

 

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. За повече информация можете да прочетете нашата политика за бисквитките и политиката ни за поверителност.

ПРИЕМАМ